Gå til innhold

Noen andre som ser strek?


Førstegangsprøver97

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan muligens skimte en skygge på den øverste, men den nederste ser ganske blendahvit ut dessverre. Vent noen dager og test igjen.

Anonymkode: a56d2...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kanskje syner men jeg ser den såvidt. Hvor har du kjøpt testene ? 

Kjlpte noen på nettet, og de var negative helt til uke 4. CB digital var positiv.

Anonymkode: eef4c...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser kanskje syner men jeg ser den såvidt. Hvor har du kjøpt testene ? 

Kjlpte noen på nettet, og de var negative helt til uke 4. CB digital var positiv.

Anonymkode: eef4c...fdf

Vanskelig å få et godt bilde, de ser så mye sterkere ut i virkeligheten. Har kjøpt de hos testhelsen.no, de har aldri slått ut positive før. Bestilte en cb digital i posten igår, håper den rekker å komme før helgen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Førstegangsprøver97 skrev:

Vanskelig å få et godt bilde, de ser så mye sterkere ut i virkeligheten. Har kjøpt de hos testhelsen.no, de har aldri slått ut positive før. Bestilte en cb digital i posten igår, håper den rekker å komme før helgen🙈

får håpe den kommer ganske kjapt :)

 mine tester var helt like de der så har du sett en skyggestrek og mensdagen er forbi så må jeg bare si gratulerer og krysse fingrene for deg :)

du får si ifra når du får cb testen :) 

Anonymkode: eef4c...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

får håpe den kommer ganske kjapt :)

 mine tester var helt like de der så har du sett en skyggestrek og mensdagen er forbi så må jeg bare si gratulerer og krysse fingrene for deg :)

du får si ifra når du får cb testen :) 

Anonymkode: eef4c...fdf

Det eneste problemet er at jeg har hatt 2 sykluser siden mai, syklusene mine har vært helt på bærtur etter jeg kastet pillene😂 aner ikke når jeg skal eller skulle ha hatt mens😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...