Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding i messenger? Anonymkode: ee896...f91
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Tror du ville gjort det stort på å skrive legeromaner Anonymkode: f3701...93c
Bruker3 Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 Vet du hva. JA, du bør sende melding. Og hvis du ikke får svar med en gang, så send 50 til. Du trenger å få avslaget for å komme deg videre
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 Du skal ikke like godt sende legen roser på legekontoret, så han virkelig skjønner hva du vil Anonymkode: f3701...93c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Bare send en kort og enkel melding da vel. Det verste som kan skje er at du får et nei, og kanskje det blir deg beste også. Du er altfor betatt av denne legen... Anonymkode: 35baa...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå