Gå til innhold

Melding til tidligere fastlege?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding i messenger? 

Anonymkode: ee896...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ville gjort det stort på å skrive legeromaner

Anonymkode: f3701...93c

Skrevet

Vet du hva. JA, du bør sende melding. Og hvis du ikke får svar med en gang, så send 50 til. Du trenger å få avslaget for å komme deg videre 

Skrevet

Du skal ikke like godt sende legen roser på legekontoret, så han virkelig skjønner hva du vil

Anonymkode: f3701...93c

Skrevet

Bare send en kort og enkel melding da vel. Det verste som kan skje er at du får et nei, og kanskje det blir deg beste også.

Du er altfor betatt av denne legen...

Anonymkode: 35baa...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...