Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Elsket sesong en og er godt i gang med sesong to. Der hopper de jo fram og tilbake i tid og hun dro tilbake til «nåtid» og fikk dette barnet. Har sett reklame på fremtidige episoder og da ser det ut som de fremdeles er sammen, bare i andre tider. Er det Jamie hun er sammen med, jeg ser jo det er det. Men er hun sammen med den Jamie som hun alltid har vært sammen med, eller møter hun «en annen jamie» hver gang hun havner i en ny tidsepoke? Noen som i det hele tart forstår spørsmålet mitt? 😂🙈 Anonymkode: 360ed...55b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Det er den samme Jamie 😍 Anonymkode: 46877...963
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Forstår spørsmålet ditt :-) Og som den over har svart; ja, det er den samme Jamie ❤️ Jeg er også hekta, startet i vinterferien med sesong 1 og nå så jeg akkurat første episode av sesong 4 på mandag. Elsker serien - du har mye å glede deg til altså!!! Anonymkode: a4eb9...518
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #4 Skrevet 8. november 2018 Så bra! Da kan jeg fortsette å se 😍 Hadde være litt kjedelig hvis hun møtte en ny Jamie hele tiden, når det de har sammen er så nydelig 😍 Anonymkode: 360ed...55b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2018 #5 Skrevet 8. november 2018 Hun reiser tilbake og møter den samme Jamie, bare eldre. Så det er ikke slik at de møter hverandre i ulike tider (foreløpig i alle fall, er på sesong 4) men de reiser ulike steder. Det vil altså si at årene går, men Claire lever 200 år før sin tid. Jeg har begynt å lese bok 1 nå, sånn at jeg slipper å vente så himla lenge på å vite hva som skjer videre etter sesong 4 Anonymkode: 3d94e...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå