Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Hvor mye fekk du igjen, og hva var skaden? 🤔 for tapt lønn frem til pensjonist alder ligger mannen til å få en utbetaling på over 7.000.000,- kun i tapt inntekt. Så kommer jo det mye mer som skal inn. Men betaler dei ut så mye egentlig? (Har advokat) Det er en stygg armskade, med ménskade på 30% Anonymkode: 06c01...2a3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 Det skal veldig mye til at han får så mye så vidt jeg har forstått. Du kan gjøre en beregning her: https://www.smartepenger.no/kalkulatorer/1019-yrkesska Anonymkode: abe11...ff7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Jeg fikk avslag, da jeg fikk beskjed om at jeg kunne jobbe med noe annet enn akkurat det jeg var utdannet til. Så, hvis mannen din kan utføre et hvilket som helst annet yrke med den skadde armen, vil han nok mest sannsynlig få avslag. Anonymkode: 85bf6...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk avslag, da jeg fikk beskjed om at jeg kunne jobbe med noe annet enn akkurat det jeg var utdannet til. Så, hvis mannen din kan utføre et hvilket som helst annet yrke med den skadde armen, vil han nok mest sannsynlig få avslag. Anonymkode: 85bf6...1e8 Han kan ikke jobbe lenger pga slitasje i arm. Og sterke smerter 24/7.  Anonymkode: 06c01...2a3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han kan ikke jobbe lenger pga slitasje i arm. Og sterke smerter 24/7.  Anonymkode: 06c01...2a3 Er det lenge siden? Er han 100% ufør? Anonymkode: 85bf6...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå