Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 I turnusen min står jeg satt opp på to nattevakter, er da ca 12 uker på vei. Lege sa jeg burde ta det opp med sjefen. Dette er bare under to uker til og jeg har ikke fått sagt noe enda siden sjefen er sykmeldt. Når er det for sent å spørre om rutinene mtp graviditet og nattevakter? Eller vet noen av dere hva slags rutiner som gjelder ifht graviditet og nattevakter? Jeg jobber som sykepleier. Anonymkode: a2d04...d6c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: I turnusen min står jeg satt opp på to nattevakter, er da ca 12 uker på vei. Lege sa jeg burde ta det opp med sjefen. Dette er bare under to uker til og jeg har ikke fått sagt noe enda siden sjefen er sykmeldt. Når er det for sent å spørre om rutinene mtp graviditet og nattevakter? Eller vet noen av dere hva slags rutiner som gjelder ifht graviditet og nattevakter? Jeg jobber som sykepleier. Anonymkode: a2d04...d6c Alle legene på min avd har gått 18 t vakter til 6 uker før termin. Men de fleste spl slutter å gå nattevakter med en gang. Så arbeidsmoralen er nok litt forskjellig i de to arbeidsgruppene. Anonymkode: a1662...a43
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Du kan gå inn på e-håndboken å lese om rutinene i ditt helseforetak selv, istedenfor å mase på sjefen om sånt. Eller høre med arbeidsmiljøavdelingen, der er de tilknyttet bedriftsjordmor for ansatte i helseforetaket. Anonymkode: f0e5a...61d