Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #1 Skrevet 7. november 2018 Det skal jo bli så varmt Har jeg hørt, men blir det det? Anonymkode: 9b161...5b8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #2 Skrevet 7. november 2018 kler på som de andre dagene, med ull innerst, så får de i barnehagen heller kle av om det blir for varmt. Akkurat nå er det 3 grader ute. Anonymkode: be75b...681
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #3 Skrevet 7. november 2018 Bukse, genser, tykk jakke, goretex sko. Har regntøy, fleece og overtrekksbukse på skolen. 2. klassing. Anonymkode: af22a...c5b
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. november 2018 #4 Skrevet 7. november 2018 I dag har min yngste (4 år) på seg en tynn ulltrøye, vanlig strømpebukse og en tynn kjole utenpå. I barnehagen har hun et tykt og et tynt ullsett, parkdress og regntøy, cherrox og goretex høstsko, tynn ullue og tynne votter + regnvotter, så får bhg finne ut hva som passer best dag for dag.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #5 Skrevet 7. november 2018 6 åringen har på seg ullundertøy idag,så blir det turbukse og jakke evt fleecejakke under jakka...1 klasse skal på tur idag så da er det greit å ikke fryse...Grått her på Østlandet idag og foreløpig 5-6 grader.. Anonymkode: e1678...5a7
Mamma_til_2 Skrevet 7. november 2018 #6 Skrevet 7. november 2018 Bukse, vanlig genser og vindfleecejakke, pannebånd og støvler siden det er gjørmete på skolen. De har overtrekkbukser på skolen.
Tøystykke Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 Vanlig bomullstøy og parkdress+støvler+forskjellige votter eller vanter i hylla
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #8 Skrevet 7. november 2018 Barnehagebarnet på snart 3 hadde på seg joggebukse og bomullsbody, sokker. Har variert utvalg mellomtøy og yttertøy i bhg. I går hadde han på seg bomullsstiliongs under joggebukse og når jeg hentet var ha ute, hadde på seg fleecedress under (tynn) vinterdress og cherrox. Det var 10 gr og han kokte. Skolebarna har tynne jakker og joggesko. Meldt opp mot 15 gr her også i dag. Anonymkode: da632...5cb
skinnfilla Skrevet 7. november 2018 #9 Skrevet 7. november 2018 Eldste (12) har bukse,genser ,jakke. Mellomste (8)bukse, trøye og jakke Minste ullstrømpebukse , tunika og så tok hun en sommerkjole over😆 minste har fleece og parkdress/regntøy i bhg
Anonym bruker Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det skal jo bli så varmt Har jeg hørt, men blir det det? Anonymkode: 9b161...5b8 Det kommer vel an på hvor du bor. Her er det regn og 8 grader Anonymkode: 4cb3c...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå