Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg ble nylig uføretrygded og har ikke meldt meg ut av min fagorganisasjon pga LOFavør. Er det rette valget? "Alle" sier at LOFavør er så bra, selv IF som jeg har i tillegg sier at LOFavør er bedre enn de, så jeg skal høre med Sparebank1 om kanskje de kan gi meg et bedre tilbud enn IF så jeg har alt på en plass. Anonymkode: c22f5...a99
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Ihvertfall for meg som jobber. Du har jo ikke samme behov for å være organisert som tidligere, så det er kanskje annerledes for deg. Anonymkode: b6de1...62b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 På 6.11.2018 den 22.55, Anonym bruker skrev: Ihvertfall for meg som jobber. Du har jo ikke samme behov for å være organisert som tidligere, så det er kanskje annerledes for deg. Anonymkode: b6de1...62b Er jo bare medlem der nå pga rabatt på forsikringene. Noen som har litt peiling på dette? Anonymkode: c22f5...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå