Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg ble operert på fredag og vet at det kan ta tid før man ser resultetet, en øyelege sa 3 mnd og en annen 6 mnd. Men er så redd for å bli skuffa 😅 Øyenbryna mine er så langt nede mot øynene så drømmen er å få løftet bryna men det får man ikke dekket. Jeg er ufør og har null mulighet til å spare kr da jeg er mamma og må prioritere barnet. Fikk øyelokksoperasjonen dekket av staten. Så noen som ble skuffa av operasjonen? Jeg vet at øyelokka kan bli tunge igjen over tid. Anonymkode: 722db...87d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #2 Skrevet 6. november 2018 Hvis du ikke har løftet brynene vil du jo ikke få høyere bryn? Øyelokkene er vel blitt mindre, men jeg går jo da ut fra at dette ikke er gjort for det kosmetiske sin del. Øyebrynene er vel der de har vært? Eller? Anonymkode: e8fb8...faf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble operert på fredag og vet at det kan ta tid før man ser resultetet, en øyelege sa 3 mnd og en annen 6 mnd. Men er så redd for å bli skuffa 😅 Øyenbryna mine er så langt nede mot øynene så drømmen er å få løftet bryna men det får man ikke dekket. Jeg er ufør og har null mulighet til å spare kr da jeg er mamma og må prioritere barnet. Fikk øyelokksoperasjonen dekket av staten. Så noen som ble skuffa av operasjonen? Jeg vet at øyelokka kan bli tunge igjen over tid. Anonymkode: 722db...87d Hvis du forventer at øyenbrynene dine skal bli løftet av dette, så kommer du til å bli skuffet. En øyelokk operasjon løfter ikke øyenbrynene Anonymkode: d1bea...940
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Haha les på nytt det jeg skrev! Jeg har IKKE skrevet at denne operasjonen skal heve øyebrynene men det hadde vært kjekt om jeg kunne fått en operasjon for å heve øyebrynene. Jeg skrev dette og skjønner ikke at den kan misforståes 🤣🤣🤣 "Øyenbryna mine er så langt nede mot øynene så drømmen er å få løftet bryna men det får man ikke dekket. " Øyelokkene var veldig tunge, og hang langt ned så de presset vippene ned og var i synsfeltet mitt. HI Anonymkode: 722db...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå