Gå til innhold

Bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bursdag og hvert år blir jeg egentlig litt lei meg og sentimental. 

Tenker på det jeg ikke har i livet mitt (som f.eks kjøreste) + har kanskje litt forventninger fra de nærmeste i livet mitt til hilsen osv. Og dagen blir sjelden som jeg håper. 

Til nå fått en snap, en meld av min mor og noen hilsninger på face. Kanskje heg ikke betyr så mye for folk som jeg håper. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 4bc8b...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen. Inviter til selskap i helgen. Da blir alle du inviterer minnet på det.

Anonymkode: 9fbe8...5de

Skrevet

Gratulerer med dagen!! Her må du nok ta litt initiativ selv ja, og invitere de nærmeste (familie og/eller venner) til en lite selskap. 

Anonymkode: bf5b5...9b5

Skrevet

Takk for det. :)

Tenker gjerne å be til familiebesøk i helgen. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for det. :)

Tenker gjerne å be til familiebesøk i helgen. 

Så bra! Ikke vent for lenge med å invitere da, kjedelig om de har lagt andre planer dersom invitasjonen kommer i kort tid før selskapet. 

Anonymkode: bf5b5...9b5

Skrevet

Sånn har jeg det også på bursdagen min. Verste dagen i året. Gratulerer med dagen!

Anonymkode: d5297...98d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har bursdag og hvert år blir jeg egentlig litt lei meg og sentimental. 

Tenker på det jeg ikke har i livet mitt (som f.eks kjøreste) + har kanskje litt forventninger fra de nærmeste i livet mitt til hilsen osv. Og dagen blir sjelden som jeg håper. 

Til nå fått en snap, en meld av min mor og noen hilsninger på face. Kanskje heg ikke betyr så mye for folk som jeg håper. 

Måtte bare få det ut. 

Nå er du voksen. Ta styringa selv 😊❤ inviter en eller alle, pynt hele huset med ballonger. Kjøp kake. Gå på byen, kino, fest , museum ! Gjør det du vil!😁

Da slipper du å bli skuffet gang på gang. Det er så deilig å ikke bli skuffet. Forvent 0 så får du det bra 😁❤❤❤

Gratulerer så mye med dagen 😁

Anonymkode: c7080...7b7

Skrevet

Menneh.... Du vet at ALLE har bursdag hvert år? 

Forøvrig lurer jeg på hvor oppmerksom du er når andre har bursdag?

Anonymkode: 71579...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...