Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Jeg har en ny mannlig kollega på jobben, på vår avdeling. Han har jobbet her en stund så jeg har visst hvem han var, men ikke blitt noe kjent med han. Han har vært ute med en kollega av meg som han tydeligvis likte godt, men jeg aner ikke hva det ble til. Nå har han plutselig blitt mer og mer snakkesalig med meg, og jeg er ganske betatt foreløpig. Men jeg vet jo ikke om det er for å være hyggelig, eller om det er noe mer "lyst til å bli kjent med meg" bak det. Han er veldig, veldig kontakt søkende med alle mennesker, og jeg tror han har veldig mange venninner. Så jeg tror at dette kun er hyggelig prat. Men jeg merker at han ser bort mot meg mens han snakker med andre, gir komplimenter på jobbting (ikke noe personlig), at han "nærmer" seg meg og dilter bort for å slå av en prat. Jeg har bare lyst til å være betatt av han men har ingen tro på at det er noe mer fra hans side. Intuisjonen min sier noe annet da. Den sier at han i hvert fall prøver å bli kjent, for å se om det er noe kjemi. Han er en åpen person, men igjen, veldig sjenert og ikke frampå når det gjelder flørting. Vi har en god tone, med mye spøk og tull, litt mye fra meg kanskje, fordi jeg regner med at han bare synes det er hyggelig å snakke med meg, ikke noe mer Hvordan tolke intuisjonen min, annet enn å avvente ? ( For nei, jeg har ikke tenkt til å prøve meg på noe mer, ikke har jeg egentlig tid og heller ikke lyst, da det er en kollega og veldig kleint om jeg har misforstått) Anonymkode: 96a4b...27e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Ville avventet. Anonymkode: 47f6a...121
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Jeg hadde blitt skeptisk dersom han er ny, allerede har datet en annen kollega og nå skrur på sjarmen overfor deg. Det virker litt grenseløst.. Anonymkode: ce3f0...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå