Gå til innhold

Gir dere farsdagsgave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det barna som ordner med tegninger osv? Her er barna 8, 7 og 4 år.

Anonymkode: d6ccc...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir til min egen far. 

Barna gir til sin far. 

Samboer får ikke noe i år, det har vi ikke råd til. Evt kunne han fått en søt liten kopp med noe søt skrift på av det kommende barnet vårt. 

Anonymkode: 15698...120

Skrevet

Jeg kjøper aldri gave til verken barna sin far eller min av prinsipp! Men jeg pleier å bake noe godt til min far og dra dit på besøk. Så blir det ofte noe til mannen og svigerfar også, selv om jeg ikke føler det er mitt ansvar. Barna er så store at de klarer å lage til noe dersom de ønsker. 

Skrevet

Barna tegner kort og så ordner vi en liten gave sammen. 

Anonymkode: b7ae9...f7d

Skrevet

Barna tegner kort også kjøper vi gjerne en liten ting. Ikke noe store greier, i fjor fikk han vel Pondus julekalender så han hadde en sjokoladebit til kaffen etter middag hver dag i desember ;)

Anonymkode: a4fca...43a

Skrevet

Jeg ordner til mannen og til min far. I tillegg tegner barna kort eller noe lign. :) 

Skrevet

Jeg hjelper barna med å kjøpe en liten gave, så lager de kort til han. Han får ingenting fra meg. I min familie feirer vi ikke farsdag, så min pappa får ingenting.

Anonymkode: 22a94...fee

Skrevet

Jeg har kjøpt til mannen fra barna. Og jeg kjøper til min far.

Anonymkode: 1cb85...cfa

Skrevet

Ordner alltid gave, kake og kort og får ungene til å skrive/tegne. Dette til eksen nå. Men er oppvokst med morsdag/farsdag og synes det er en hyggelig tradisjon. Småting som gave da...feks en kopp med bilde av ungene etc.

Anonymkode: 63945...ad4

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe noe til mannen fra barna. Det setter han stor pris på. Og så får han masse klemmer fra barna.

Skrevet

Mannen får gave av meg og av ungene, og min far får gave fra oss alle. Om vi tilfeldigvis skal treffe svigerfar den dagen, han bor langt unna, så får han også gave. Om ikke, så ringer vi og gratulerer med farsdagen. 

Skrevet

Jeg har ordnet til samboeren min fra barna hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...