Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 Eller er det barna som ordner med tegninger osv? Her er barna 8, 7 og 4 år. Anonymkode: d6ccc...1bd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Gir til min egen far. Barna gir til sin far. Samboer får ikke noe i år, det har vi ikke råd til. Evt kunne han fått en søt liten kopp med noe søt skrift på av det kommende barnet vårt. Anonymkode: 15698...120
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Jeg kjøper aldri gave til verken barna sin far eller min av prinsipp! Men jeg pleier å bake noe godt til min far og dra dit på besøk. Så blir det ofte noe til mannen og svigerfar også, selv om jeg ikke føler det er mitt ansvar. Barna er så store at de klarer å lage til noe dersom de ønsker.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Barna tegner kort og så ordner vi en liten gave sammen. Anonymkode: b7ae9...f7d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Barna tegner kort også kjøper vi gjerne en liten ting. Ikke noe store greier, i fjor fikk han vel Pondus julekalender så han hadde en sjokoladebit til kaffen etter middag hver dag i desember Anonymkode: a4fca...43a
litekreativtbrukernavn Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Jeg ordner til mannen og til min far. I tillegg tegner barna kort eller noe lign.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 Jeg hjelper barna med å kjøpe en liten gave, så lager de kort til han. Han får ingenting fra meg. I min familie feirer vi ikke farsdag, så min pappa får ingenting. Anonymkode: 22a94...fee
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 Jeg har kjøpt til mannen fra barna. Og jeg kjøper til min far. Anonymkode: 1cb85...cfa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 Ordner alltid gave, kake og kort og får ungene til å skrive/tegne. Dette til eksen nå. Men er oppvokst med morsdag/farsdag og synes det er en hyggelig tradisjon. Småting som gave da...feks en kopp med bilde av ungene etc. Anonymkode: 63945...ad4
tante grusom master of law Skrevet 6. november 2018 #10 Skrevet 6. november 2018 Jeg har pleid å kjøpe noe til mannen fra barna. Det setter han stor pris på. Og så får han masse klemmer fra barna.
Himmel og hav Skrevet 6. november 2018 #11 Skrevet 6. november 2018 Mannen får gave av meg og av ungene, og min far får gave fra oss alle. Om vi tilfeldigvis skal treffe svigerfar den dagen, han bor langt unna, så får han også gave. Om ikke, så ringer vi og gratulerer med farsdagen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 Jeg har ordnet til samboeren min fra barna hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå