Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #1 Skrevet 5. november 2018 forrige julebord var det ei kollega av mannen min (som også er gift og som har barn), som skikkelig la seg etter mannen min. Hun var veldig påtatt hver gang hun så han. Smilte, lo veldig og veldig blikkontakt søkende med min mann. Hele tiden prøvde hun å få han for seg selv da vi var sammen på julebordet sist sesong 😳Skulle jeg opp for å ta litt mat eller skulle på toalettet, så føyk hun opp og tok min plass! Når jeg så kom tilbake, strøyk hun mannen min sin arm eller lår før hun reiste seg, uten å gi meg et blikk! Skjønner godt at mannen ble sjarmert, men veldig ubehagelig for meg! Mannen hennes var ikke med på julebordet. Om vi sto og pratet i baren kunne jeg være sikker på at denne «jenta» skulle komme i mellom oss gjerne smyge seg tettest mot mannen min 😳Mannen min har bare ledd dette bort i ettertid, og jeg vet han ikke er eller har vært interessert i henne. Nå har det seg sånn at jeg VET at mannen hennes har vært utro med en av min venninner. En del av meg har lyst å si det, for jeg mener dette ikke er greit. Men, samtidig har hun vist at hun ikke bryr seg om andres forhold, så hvorfor skal jeg bry meg om hennes? Jeg har fortalt min venninne hva jeg synes om saken. mannen er utrolig sjarmerende og snill, ikke en «typisk» utro-mann, Min venninne sier hun ikke tenker på kona, det er ikke hennes ansvar. Forholdet er hemlig, og han har sagt han kommer til å benekte at de har (og fremdeles er) sammen om hun røper noe, så jeg vet at de ikke har noe åpent forhold. Jeg kommer nok ikke til å si noe. Men hva tenker dere? Er spent på neste julebord! Oppfører hun seg slik mot mannen min igjen, da kommer jeg til å spørre henne direkte om hva hun ønsker å oppå.... Anonymkode: 4552e...9c5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 Men kjære tid, mannen din kan vel snakke for seg selv og si klart i fra Anonymkode: 9ec2e...2b5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Hva er problemet? At mannen hennes har liggi med noen andre eller at hun legger seg etter mannen din? Hva hennes mann får han stå for, og mannen din får snakke for seg selv! Hva ønsker du å oppnå med å sladre på mannen hennes? Sutre fordi hun legger seg etter din mann? Om han hadde satt ned foten hadde hun ikke gjort det vettu 😋 Anonymkode: ff885...bf5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Ser egentlig ikke problemet. Let it go. Anonymkode: 6dac0...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå