Gå til innhold

Jeg tok kirurgisk abort


Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4-5 uker siden, mensen var ganske forsinket ifht hvordan syklusen min normalt er og jeg blør nå vanvittig mye. Der er kliner og jeg blør igjennom et bind på bare et par timer. Aldri blødd så mye før selv om jeg har tatt abort tidligere i mitt liv. Er dette normalt?

veldig takknemlig for svar

Anonymkode: a49d4...374

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For 4-5 uker siden, mensen var ganske forsinket ifht hvordan syklusen min normalt er og jeg blør nå vanvittig mye. Der er kliner og jeg blør igjennom et bind på bare et par timer. Aldri blødd så mye før selv om jeg har tatt abort tidligere i mitt liv. Er dette normalt?

veldig takknemlig for svar

Anonymkode: a49d4...374

Kliner* klumper ! Autocorrect 😅

Anonymkode: a49d4...374

Skrevet

Hvor lenge har du blødd sånn da? Min mens er sånn i ca 2 døgn før det roer seg igjen. Bruker grønn ob og nattbind for å ikke blø igjennom på natta. Det kan være en vanlig kraftig mens du har, men føler du deg dårlig og blødningen ikke roer seg bør du kontakte lege.

Anonymkode: e047f...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...