Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 For 4-5 uker siden, mensen var ganske forsinket ifht hvordan syklusen min normalt er og jeg blør nå vanvittig mye. Der er kliner og jeg blør igjennom et bind på bare et par timer. Aldri blødd så mye før selv om jeg har tatt abort tidligere i mitt liv. Er dette normalt? veldig takknemlig for svar Anonymkode: a49d4...374
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: For 4-5 uker siden, mensen var ganske forsinket ifht hvordan syklusen min normalt er og jeg blør nå vanvittig mye. Der er kliner og jeg blør igjennom et bind på bare et par timer. Aldri blødd så mye før selv om jeg har tatt abort tidligere i mitt liv. Er dette normalt? veldig takknemlig for svar Anonymkode: a49d4...374 Kliner* klumper ! Autocorrect 😅 Anonymkode: a49d4...374
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #3 Skrevet 5. november 2018 Hvor lenge har du blødd sånn da? Min mens er sånn i ca 2 døgn før det roer seg igjen. Bruker grønn ob og nattbind for å ikke blø igjennom på natta. Det kan være en vanlig kraftig mens du har, men føler du deg dårlig og blødningen ikke roer seg bør du kontakte lege. Anonymkode: e047f...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå