Gå til innhold

Leie av container

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har leid container for og ta ett skikkelig ryddesjau og kasta ting? 

Hvor leide dere,åssen størrelse og hvor mye kasta dere og gjerne oppgi pris:)?? Og hvor mye betalte dere for alt dere kastet? 

Anonymkode: f185a...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leide container for å tømme et dødsbo. Betale bare noen tusenlapper for leie i flere dager og så betalte vi for søppla vi kastet. Det ble ca 13 000 kr til slutt. Det var sinnsykt billig syns jeg,  trodde det skulle blir mye mer. Vi leide en container på litt over 20 m3 tror jeg. Den var svær hvert fall og vi fylte den til randen med skrot. Jeg vet man kan leie til fast pris + betale for mengden du kaster. Hvis du bor i en storby er det null problem å finne noen som tilbyr dette. Vi leide hos et privat og lokalt firma. De bragte og hentet hele greia. For oss vare det bare å kaste i vei. 

Bare pass på at du følger instruksjonene på sorteringen. Det blir dyrere dersom du kaster ting de ikke vil ha oppi der slik at de selv må begynne å sortere alt. Men dette får du beskjed om. 

Anonymkode: c1ced...b78

Skrevet

Er noen år siden sist, men mener vi betalte 750 for kjøring og henting + ca 1800 kr pr tonn og så er det sånn typ 30 kr døgnet. Ikke helt hundre prosent sikker om dette er riktig husket. Hvor i landet holder du til ? Kan evt tipse om firma i Østfold.

Skrevet

Vi leide hos Lindum. Fastpris for 3 døgn inkludert sortering så vi kunne kaste alt uten å sortere selv ( bortsett fra spesialavfall). Vi betalte 75 kroner dagen etter tre døgn. 

Pris kom på 6.000

Anonymkode: 5d6ad...f78

Skrevet

Vi betaler litt over 3000. Får den på fredag og blir hentet mandag. 

Anonymkode: c30ae...445

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...