Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Er det bare meg som synes den smaker forferdelig? Var som å drikke sukkervann med smak av parfyme 🤢 *skuffet* Anonymkode: 1e3aa...47e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Leste samme spørsmål på gruppe på Facebook, alle svarte at den smakte helt forferdelig, å smakte parfyme. 😜 Så jeg kan trygt si at jeg ikke kommer til å prøve den 😉 Anonymkode: 73345...ff2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Hva er dette med juleservise, julebrus, julemarsipan? Kjøper vi virkelig julemarsipan fremfor vanlig marsipan, coca cola og servise? Det er jo kun butikkene som tjener på dette, og det øker matsvinn. Anonymkode: ce308...a74
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Den smaker æsj ifølge meg og en unge. Ifølge siste unge så lukter den så ille at hun ikke ville være i stua. Anonymkode: 6c854...b76
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #5 Skrevet 5. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er dette med juleservise, julebrus, julemarsipan? Kjøper vi virkelig julemarsipan fremfor vanlig marsipan, coca cola og servise? Det er jo kun butikkene som tjener på dette, og det øker matsvinn. Anonymkode: ce308...a74 Fortell meg nå. Hva tjener butikken på at jeg kjøper julecola i stede for vanlig? Eller en marsipangris i stede for Gullbrød? Hvorfor blir det mer matsvinn? Juleservise har man som regel bare ett av, og det bruker man i tillegg i mange år. Og at butikkene tjener på at vi handler? Selvsagt og heldigvis. Anonymkode: 7f50e...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå