Gå til innhold

8+2 uker svangerskap og fikk blødninger i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8 svangerskap alt gikk greit ti i går , jeg fikk små blødning men bare når jeg gikk på do . Ble livredd og tok en tur til legevakten . De sa det kan være vanlig , men i dag begynte det å blø igjen men litt sterkere enn i går :( . Mage kramper er også ubehagelig , er dette normalt (det er egentlig forventer mensen periode/ dag i dag )  hva skal jeg gjøre ?? Er det noen som har gått gjennom dette ? Trenger hjelp og noen å roe meg ned 💔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye du får gjort.

Det er veldig vanlig med blødninger i første trimester, så det trenger overhodet ikke være noe galt.

Men en del svangerskap ender jo dessverre i en spontanabort også, fordi fosteret ikke er levedyktig, og da er det bare naturens gang.

Jeg har selv flere barn, og har hatt blødninger i alle mine svangerskap, så det kan gå helt fint altså. Men du må jo vite fakta også, at en del svangerskap ikke ender med baby.

Jeg skjønner panikken din, har kjent på den selv, men det er liksom ikke noe annet å gjøre enn å prøve senke skuldrene og stole på at naturen ordner opp enten det blir slik eller sånn.

Lykke til.

Anonymkode: bc848...19a

Skrevet

Takk for svar :) . Jeg har barn fra før , men har ikke opplevd dette her :( hos legevakten sa de at livmorhalsen var lukketvog alt var fint ! Er det mulig noe gikk galt etter ? Hvordan kan jeg vite hvis det er en SA eller ikke ? Jeg ønsker å belhode baby 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...