Tosmårakkere Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Hei. Min samboer å jeg reagerer veldig på ett vennepar av oss, men vet ikke om vi overreagerer, derfor spør vi her. Vennneparet vårt har barnevakt på sine to barn nesten hver helg, og da stort sett for å få ut å feste. 3 helga på rad nå at en, eller begge foreldrene er ute på fest, og 4 helga på rad de har hatt barnevakt. Barna har vært mere hos besteforeldrene i 2018 enn hjemme hos sin mor å far. Barna er 1år og 5år... Vi blir kalt sære av de, for er vel nærmere to år siden en av oss var ute på fest. Men vi trives med det. Er det vi det er noe galt med? Eller har vi grunn til å reagere?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Synes det er helt greit dere mener dette. Jeg er alenemor og har ikke så mye fri engang, og jeg hadde trengt mer enn det jeg får.. Men elsker sønnen min og setter pris på det jeg får av fri er en del,men ikke hver helg. hver 3 helg har jeg barnefri og kanskje 2 ganger i uka kan bli mer i perioder,men kun hvis jeg skal noe, svært sjelden ellers Anonymkode: d97fd...d1f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Det hadde jeg også reagert på! Særlig lørdagen har ikke småen på 7 år så lyst å ha barnevakt selv om det er familie,den dagen er litt hellig for han. For da pleier vi å kose oss med godteri og potetgull mens vi ser en film han har valgt. Han synes ikke det blir det samme om ikke jeg er der med han. Sånn ellers så jeg vel egentlig ofte barnevakt ca en gang i måneden,men prøver da å unngå lørdagen eller gå etter han er lagt seg. Til vanlig synes han det bare er kjekt å skulle få sove hos besteforeldrene så det ser han på som posetivt Er alenemamma så er hjemme hver eneste kveld,da er det godt med barnefri minst en gang i måneden + hvis det er noe ekstra. Har ikke dårlig samvitighet for det. Anonymkode: 1416b...9de
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Har sjelden barnevakt for å dra på byen. Da drar vi hver for oss, slik at en er hjemme med barna. Får hjelp hver 4 uke til å hente barna i bhg pga jobb, men da har de barna et par timer hjemme hos oss. Kan ikke huske sist begge barna var på overnatting samtidig, men til helgen skal de til onkel fordi vi skal i bursdag. Anonymkode: 3350b...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå