Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jif har en konkurranse der du kan vinne "julevask", men når jeg ser hva de vil gjøre er det ikke i nærheten av det jeg kaller julevask. De vasker bare gulv, benker og bord som er ryddet, utenpå komfyr og kjøleskap, det meste utenom egger og tak på badet og ikke så mye mer. I min verden vaskes alt til jul, vegger, tak, inni skuffer og skap, vinduer, sølvtøy, sengetøy, ullpledd, særtrekk, innsiden av fryseboksen, ytterdøra osv. Det ville selvfølgelig være fint å vinne en helgevask før jul, men noen julevask vil jeg ikke si det er. Hva legger dere andre i begrepet julevask? Er det bare den siste vasken før jul eller legger dere litt mer i det? Anonymkode: 4f522...b4c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Jif beskriver en grei julevask. Det du beskrive er galskap eller flyttevask. Anonymkode: 7a67f...d2c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jif beskriver en grei julevask. Det du beskrive er galskap eller flyttevask. Anonymkode: 7a67f...d2c Signerer dette Anonymkode: b358e...c63
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Ingen galskap i vaskingen her heller før jul, det er jo midt i den mørkeste tiden av året! Om våren derimot har jeg en mer grundig vask av et og et rom sånn at det blir rent før til den lyse årstiden. Anonymkode: 45818...3ae
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Jeg vasker alt, unntatt tak, årlig, men ikke alt samtidig. Anonymkode: f509a...633
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Jeg gjør som deg HI, vasker over absolutt alt! Inni og utenpå skuffer og skap, dører, lister og vegger støvsuges. gardiner, dyner og puter, møbler, osv vaskes i maskin/renses. Vinduer vaskes(de vaskes vår også). Og alt sorteres. Dette gjør jeg KUN en gang per år, og da skygger mann og barn banen og lar meg ha OCDen min i fred. Enig med at jif sin julevask er ufullstendig, men mer enn min vanlige (ofte annenhver) helgevask... Anonymkode: 24c7e...2c9
frk Nilsen Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Etter mange år med stress og kort lunte fordi tiden til skikkelig vask ikke strekker til tok vi en avgjørelse på å bestille vaskehjelp siste arbeidsdag før juleferien. Det er den beste investeringen vi har gjort i julestria! Vi rydder skikkelig kvelden før, når vi kommer hjem fra jobb dagen etter og tar ferie er huset gullende rent
prekæs Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Julevasker nok hele året, men aldri alt på en gang. Tar sølv og kobber til jul. På den måten slipper vi unna i en tid med stress nok fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå