Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Av alle jeg kjenner, må du være det mest disiplinerte menneske jeg vet om. Tonen var nøytral. Personen er egentlig snill og hyggelig. Men baker av og til inn et lite stikk som kan såre med jevne mellomrom. Anonymkode: d8ca4...f47
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Var ikke det positivt da? Anonymkode: 1877a...be0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Hadde tatt det positivt. Anonymkode: 127d6...0c6
Hjertefru Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Er du disiplinert da? Hvis svaret er ja, er det positivt. Hvis du derimot er en stor rotekopp, var det ironi og ikke positivt. Ev kan det være et stikk om at du er alt for disiplinert, les kjedelig og på grensa til OCD. Mange muligheter 😜
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Hjertefru skrev: Er du disiplinert da? Hvis svaret er ja, er det positivt. Hvis du derimot er en stor rotekopp, var det ironi og ikke positivt. Ev kan det være et stikk om at du er alt for disiplinert, les kjedelig og på grensa til OCD. Mange muligheter 😜 Dette var veldig sant, så jeg endrer svaret mitt fra ros, til dette. Hadde noen sagt den setningen til meg, så hadde jeg garantert tatt det som et ironisk stikk, for er det noe jeg ikke er, så er det disiplinert Anonymkode: e8830...ba0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Jeg er ikke rotete. Men har ikke støv på hjernen heller. HI Anonymkode: d8ca4...f47
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 38 minutter siden, Hjertefru skrev: Er du disiplinert da? Hvis svaret er ja, er det positivt. Hvis du derimot er en stor rotekopp, var det ironi og ikke positivt. Ev kan det være et stikk om at du er alt for disiplinert, les kjedelig og på grensa til OCD. Mange muligheter 😜 Tror heller du er inne på noe her, mtp kjedelig. At det var «stikket».. Anonymkode: d8ca4...f47
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Den var nok positivt ment, men det sier også at du er drit kjedelig. Anonymkode: 2768b...9e4
Yellow Brick Road Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Enig med de fleste andre her. Skal mye til at det er negativt ment, men det kan være mange sjatteringer utenom der. Alt fra kjempe-positivt, til ironisk, litt oppgitthet, at du er kjedelig og sikkert andre ting ogsÃ¥. Kommer ogsÃ¥ an pÃ¥ hvilken setting det er sagt i.Â
Anonym bruker Skrevet 5. november 2018 #12 Skrevet 5. november 2018 Kan da vel være disiplinert uten å ha støv på hjernen. Trener du jevnt, gjerne mot et mål og med et bestemt program du ikke avviker, og samtidig takker nei til usunn mat er du disiplinert mener jeg. Men mange måter å være det på. Jeg tolker det veldig positivt. Men kan jo hende personen som sa det er ulik deg. Hadde vært verre om hun sa "du er den mest rotete personen jeg kjenner" 🤣 Anonymkode: 018c3...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå