Gå til innhold

Hvorfor er trusene er så smale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med å finne truser som er brede nok i skrittet? Synes så mange truser er så smale at det henger ut på begge sider. Ikke er jeg bred over rumpa eller har unormale proposjoner der nede. Flere som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 2de89...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hæ???

Anonymkode: 56735...0e0

Skrevet

Bruk boksere, de er bredere

Anonymkode: 8984d...1a4

Skrevet

Har ikke det problemet, bruker Pierre robert truser. Hipstere er jo også et alternativ, men synes noen av de er litt nysgjerrige.

Anonymkode: 30674...70b

Skrevet

Jepp! Har en helt normal vagina, ingen store kjønnslepper heller. Vet jeg er bredere over hoftene/bekkenet enn mange andre, men fortsatt irriterende å ha på undertøy som ender opp med å kun dekke klitoris utover dagen..

Boxere klarer jeg ikke, har ikke rund nok rompe tror jeg, så den bare ruller oppover og lager en ekstremt ukomfortabel og tykk trusekant 😅 Hipstere brukes på dager hvor jeg kan, men det ser ikke spesielt pent ut i trange jeans. 

Har skjønt at litt av mitt problem ligger i hoftene. Siden de er ganske brede i forhold til mine andre proposjoner (95cm rundt hofta, 63cm i livet, smale lår og ikke særlig stor rompe) blir størrelsen jeg må ha perfekt til hoftene, men trusa blir rett og slett for «lang» for resten av meg. Så jeg kan velge: undertøy som gnager seg inn i hoftene, eller undertøy som blir litt rart i skrittet. Hurra 

Anonymkode: db4ba...b04

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp! Har en helt normal vagina, ingen store kjønnslepper heller. Vet jeg er bredere over hoftene/bekkenet enn mange andre, men fortsatt irriterende å ha på undertøy som ender opp med å kun dekke klitoris utover dagen..

Boxere klarer jeg ikke, har ikke rund nok rompe tror jeg, så den bare ruller oppover og lager en ekstremt ukomfortabel og tykk trusekant 😅 Hipstere brukes på dager hvor jeg kan, men det ser ikke spesielt pent ut i trange jeans. 

Har skjønt at litt av mitt problem ligger i hoftene. Siden de er ganske brede i forhold til mine andre proposjoner (95cm rundt hofta, 63cm i livet, smale lår og ikke særlig stor rompe) blir størrelsen jeg må ha perfekt til hoftene, men trusa blir rett og slett for «lang» for resten av meg. Så jeg kan velge: undertøy som gnager seg inn i hoftene, eller undertøy som blir litt rart i skrittet. Hurra 

Gå for kjerringmerker som Sloggi og Calida. Da slipper du det problemet.

Anonymkode: 55ab1...9e4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke det problemet, bruker Pierre robert truser. Hipstere er jo også et alternativ, men synes noen av de er litt nysgjerrige.

Nei, nå må jeg sjekke undertøyskuffen for nysgjerrige truser. Slike vil jeg ikke ha i huset!

😁

Anonymkode: e4007...9f6

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå må jeg sjekke undertøyskuffen for nysgjerrige truser. Slike vil jeg ikke ha i huset!

😁

Aldri hørt om nysgjerrige truser? Sånne som går inn i sprekken?

Anonymkode: a53bb...41e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri hørt om nysgjerrige truser? Sånne som går inn i sprekken?

Anonymkode: a53bb...41e

Nytt uttrykk for meg. Så for meg noe litt annet.😁

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pierre robert har sømløse hipstere. Jeg har både i lilla og sort. De kan vel ikke vises under trange bukser?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det flere som sliter med å finne truser som er brede nok i skrittet? Synes så mange truser er så smale at det henger ut på begge sider. Ikke er jeg bred over rumpa eller har unormale proposjoner der nede. Flere som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 2de89...195

Nei...?

Anonymkode: 74116...1c9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pierre robert har sømløse hipstere. Jeg har både i lilla og sort. De kan vel ikke vises under trange bukser?

Har sånne jeg også, men problemet mitt er som sagt at jeg ikke har spesielt formfull rompe, så skal undertøyet passe der blir det for smått i hoftene og omvendt, da ruller trusene oppover rompa og lager fin tykk trusekant, da spiller det ingen rolle at de i utgangspunktet er sømløse 😜

Skrevet

Me 2' normal og smal over rompa men bollemus.. henger ut på hver side haha ser jo helt korny ut..

Anonymkode: 19516...223

Skrevet

Og hver gang jeg ser denne overskriften tenker jeg biffgardiner.

Skrevet

Aldri vært noe problem. Og jeg har skikkelige biffgardiner, altså! Men er veldig tynn, da... 🤔

Anonymkode: 5fbe8...724

Skrevet

Har samme problem 😂 men stringtruser fra Cubus går (3pk) og hipster trusene dei selger. 

Jeg er 90 rundt hofta, og ganske lita og beskjeden der nede. Men enkelte truser sniker seg inn i perleporten 🤬😄 

Anonymkode: 44c37...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...