Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 Jeg ønsker å kjøpe en brukt playstation 4 til sønnen min å fant en til 2000 kr her jeg bor,noe som var maxpris av hva jeg har råd til å betale. Men jeg ser at selger er utlending å kjenner at jeg straks blir mer skeptisk da. Har kjøpt flere ting av utlendinger før å da har tingene vært i så dårlig stand at varen bare har vart noen dager. Selger sier hun har kvittering men det hjelper jo lite hvis det er noe feil med konsollen som er selvforskyldt så det ikke går på garantien. Selv har jeg null peiling på playstation så hjelper ikke at jeg prøver den før jeg kjøper hvordan tenker dere? Er dere mer skeptisk når det er en utlandsk selger av brukte ting? 2000 kr er mye penger for meg som er alenemamma og en dårlig betalt jobb. Så å kjøpe den ny til 3000 kr er ikke ett alternativ. Anonymkode: 81e1c...12c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Jeg har heller ikke peiling på Playstation, men er det ikke litt dyrt med så mye over halv pris? Anonymkode: 375d3...186
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har heller ikke peiling på Playstation, men er det ikke litt dyrt med så mye over halv pris? Anonymkode: 375d3...186 Er hvertfall ingen som selger til under 2000 kr. Denne er kjøpt i april i år sier selger. Anonymkode: 81e1c...12c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Er hvertfall ingen som selger til under 2000 kr. Denne er kjøpt i april i år sier selger. Anonymkode: 81e1c...12c Jeg hadde ikke kjøpt den uten å ha mulighet for å teste den ut først. Anonymkode: 395d8...b6f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Hun var ivrig etter å selge til meg frem til jeg nevnte at vi ønsker å prøve den før vi kjøper. Da hadde plutselig en annen kjøper som mest sannsynlig kom å hentet idag. Hun virker ikke akkurat så kjempe seriøs akkurat. Anonymkode: 81e1c...12c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Nei, men jeg er skeptisk til enhver som ikke kan skrive norsk. Anonymkode: 6818c...79b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Nei, har ikke hatt noe opplevelser med dem faktisk , alltid vert fornøyd, de jeg har blitt lurt av har vert norske. Anonymkode: e7ae5...c47
Fru Banderas Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men jeg er skeptisk til enhver som ikke kan skrive norsk. Anonymkode: 6818c...79b 😂
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Jeg har gjort god handel mange ganger med folk av mange forskjellige nasjonaliteter, både kjøp og salg og aldri opplevd noen problemer eller skuffelser. Jeg kjøper som regel bare av folk som har gode bilder så jeg kan se varens tilstand ordentlig (ikke alle ting kan vurderes fra bilder da). Ting som koster litt er lurt å kjøpe av folk som bor nær nok til at du kan møte opp og se på varen før du bestemmer deg. Anonymkode: 75cb3...521
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men jeg er skeptisk til enhver som ikke kan skrive norsk. Anonymkode: 6818c...79b Samme her! Har annonsen dårlige bilder og masse skrivefeil eller lite/ingen info om varen så styrer jeg unna - uansett etnisitet. Anonymkode: 0b103...9e2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme her! Har annonsen dårlige bilder og masse skrivefeil eller lite/ingen info om varen så styrer jeg unna - uansett etnisitet. Anonymkode: 0b103...9e2 Kremt kremt, jeg tror hun siktet til hi sine norskferdigheter 😂 Anonymkode: 375d3...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå