Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Scott?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Mannen min er fra Storbritannia og vil gjerne at sønn nummer 2 skal få navnet Scott. Fra før har vi en Adam, så det vil da bli Adam og Scott. Men mens jeg er veldig fornøyd med navnet Adam, merker jeg at jeg strever med å like navnet Scott. Synes det virker litt kaldt og hardt. Lurer litt på hva andre synes? Vi har egentlig ikke snakket om andre alternativer, bortsett fra William som vi og begge liker, men mannen min vil helst ha Scott. Vet at smaken er forskjellig, men vil gjerne ha deres tanker om navnet Scott. Takk på forhånd.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glemte å nevne at Scott blir oppkalling på farssiden.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Jeg spekulerer i at Scott blir et flott navn i fremtiden!

Anonymkode: ccdc0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en utrolig fin og morsom liten Scott,  så fra meg er det tommel opp. Som om det betyr noe😝

Anonymkode: 37e4b...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Passer ikke i norge.

Anonymkode: 9d909...7f6

Synes jo det passer. Det er enkelt å si og ikke noe problem å vite hvordan det skrives. Strever mer med at jeg ikke liker det så godt.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Synes jo det passer. Det er enkelt å si og ikke noe problem å vite hvordan det skrives. Strever mer med at jeg ikke liker det så godt.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Høres mer ut som et hundenavn.

Anonymkode: 9d909...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som mange andre navn kan man nok bruke det på hunder også. Men det er nå først og fremst et menneskenavn, så akkurat det bryr jeg meg lite om. Men takk for synspunkt.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger navnet Scott!

Min nevø var var den første i Norge som fikk Scott godkjent som fornavn i Norge!  ( 29 år siden!)

Du kommer ikke til å angre på navnet Scott😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scott er utrolig fint :) så Liker jeg godt Colin og Logan, som jeg personlig synes passer bedre med Adam :)

Anonymkode: c2925...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Scott er utrolig fint :) så Liker jeg godt Colin og Logan, som jeg personlig synes passer bedre med Adam :)

Anonymkode: c2925...2cd

Så morsomt, jeg liker også Colin og Logan. Men siden Scott blir oppkalling så blir det nok det. Må bare venne meg til navnet, og veldig gøy å høre at så mange liker Scott. Takk for innspill 🙂

Anonymkode: d9ccc...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎11‎.‎2018 den 5.54, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Jeg digger navnet Scott!

Min nevø var var den første i Norge som fikk Scott godkjent som fornavn i Norge!  ( 29 år siden!)

Du kommer ikke til å angre på navnet Scott😊

Åh, så morsomt. Det blir mest sannsynlig Scott da dette blir oppkalling på farssiden og jeg forstår hvor viktig det er for han å oppkalle. Jeg må bare venne meg til navnet og det hjelper faktisk å få så mange positive tilbakemeldinger.

Anonymkode: d9ccc...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint, men ville nok stusset litt om foreldrene var helnorske. Med britisk far ville jeg ikke ha reagert.

Anonymkode: 6f1b4...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...