Gå til innhold

Hvordan er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne eller ex venninne nå, samboer hennes er dømt for og ha overgrepet datteren hennes gjennom 5 år,men like vel støtter hun han ? hvordan er dette mulig ?

Jenta er nå 13 og hadde fortalt dette på skolen, og retten hadde klare beviser på at hun snakket sant, men likevel tror ikke ex venninen min det, og vil ikke ha noe med datter og gjøre,så hun har flyttet til faren.

De har 2 jenter sammen også som er 3 og 5 så håper virkelig han ikke har forgrepet seg på dem. han har 3 voksen barn på 19 (g) ,21( j ) og 25  (j ), som ikke ønsker og ha noe kontakt med faren, går også rykter om han har misbrukt de 2 eldste jentene sine,men det har ikke kommet frem, men tenker det er en grunn de ikke vil ha noe med han og gjøre.

de 2 minste er forløpig flyttet til et fosterhjem.

Hvordan bør jeg takle dette? har selvsagt kuttet henne helt ut, og føler masse med jenta,men skal jeg holde meg vekk fra jenta eller skal jeg ha kontakt ? hun er god venninne med min eldste sønn

Anonymkode: b41e9...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg har lært meg hittil i livet så er det at sannheten er oppskrytt og slett ikke alltid det selvfølgelige for mange. Det vet hva som er sant men velger løgn. 

Anonymkode: 90509...a80

Skrevet

Jeg tenker at du ikke bør skrive så detaljert her inne...! 

Anonymkode: ee07e...0b8

Skrevet

Så støtter du jenta. Det trenger hun. Voksne får ordne seg selv, jenta trenger folk på sin side. Så lenge hun til og med er venninne av din sønn slik at dere omgåes er det en selvfølge at du viser henne at du står bak henne.

Anonymkode: 18f81...7d6

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en venninne eller ex venninne nå, samboer hennes er dømt for og ha overgrepet datteren hennes gjennom 5 år,men like vel støtter hun han ? hvordan er dette mulig ?

Jenta er nå 13 og hadde fortalt dette på skolen, og retten hadde klare beviser på at hun snakket sant, men likevel tror ikke ex venninen min det, og vil ikke ha noe med datter og gjøre,så hun har flyttet til faren.

De har 2 jenter sammen også som er 3 og 5 så håper virkelig han ikke har forgrepet seg på dem. han har 3 voksen barn på 19 (g) ,21( j ) og 25  (j ), som ikke ønsker og ha noe kontakt med faren, går også rykter om han har misbrukt de 2 eldste jentene sine,men det har ikke kommet frem, men tenker det er en grunn de ikke vil ha noe med han og gjøre.

de 2 minste er forløpig flyttet til et fosterhjem.

Hvordan bør jeg takle dette? har selvsagt kuttet henne helt ut, og føler masse med jenta,men skal jeg holde meg vekk fra jenta eller skal jeg ha kontakt ? hun er god venninne med min eldste sønn

Du skal selvfølgelig ikke nekte sønnen din å ha kontakt med jenta, og ta henne inn med åpne armer hvis hun kommer på besøk. Du trenger jo ikke å spørre og grave, men vær åpen med henne hvis hun ønsker å snakke. Ha samme kontakten som dere har hatt tidligere.

Men trenger du å kutte ut venninna di? Det kan kanskje være greit for henne å ha venner i denne situasjonen, kanskje det da er lettere for henne å gå fra denne mannen, og tro på datteren sin. Han har tydeligvis et overtak på henne og har manipulert henne.

Anonymkode: da5be...e1b

Skrevet

Det er sikkert en form for selvbeskyttelse. Hun vil nok ikke innse hvilket monster hun har utsatt datteren for. 

Anonymkode: c31ad...de6

Skrevet

Takk for alle svar.

akkurat nå er jeg ikke intressert i det, hun forsvarte han som bare det i retten og sa mye stygt om sin datter.

Ja sønnen min skal selvsagt få lov til og være sammens med henne, jeg nekter han ikke det.

Ja lar henne styre snakkingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...