Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Når man er i et forhold. Hvordan er det for dere? Anonymkode: ea6b8...9f9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Helt naturlig. Dessuten har jeg også tenkt å ligge med dem alle en gang til før jeg dør. Anonymkode: 12518...4b9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Jeg har ørlitt kontakt med min tidligere samboer gjennom ti år, mindre og mindre. Mannen min vet om dette, og bryr seg overhodet ikke. Jeg har også kontakt med en tidligere elsker, han har jeg også sex med en gang eller to i året. Mannen min vet ikke om det. Anonymkode: 66f69...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 For meg blir det unaturlig. Prøvde i en periode, men det ble bare mas om sex. Anonymkode: 9b1c7...8ac
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Jeg har ikke kontakt med noen tidligere ekser, bortsett fra den ene jeg har barn med. mannen jeg nettopp har gjort det slutt med, hadde alle eksene, alle elskerene og hele familien til alle disse på fb. Han la til og med ut bilder av seg og eksdamen fra en eller annen ferie , på fb etter at vi hadde vært sammen i flere mndr... jeg synest ikke det var noe festlig. Han er forøvrig min eks nå Anonymkode: c0e4f...83a
MrGoodMan Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Min eks er venn av både meg og kona + resten av familien. Og vi har kontakt med hennes familie. Jeg er også FB-venn med eks til kona. Ingen har vært slemme, utro etc så da finnes det mulighet for at det kan fungere. Tok riktignok litt tid før kona synes det var greit, men tidvis så har de nå mer kontakt enn hva jeg og min eks har. Handler jo litt om trygghet, sjalusi osv. Klarer man å sortere disse tingene så blir det litt enklere
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 En ex er en ex av en grunn. Ene kan jeg nok være høflig med om jeg ser han, men ønsker ikke noe annen kontakt. Prøvde det, stoppet det før det plutselig ikke var en eks lenger så nei takk for min del. Anonymkode: 2f734...2ec
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Jeg er venn med alle tidligere kjærester, og mange av tidligere elskere. Det er ikke akkurat noe jeg har fortalt mannen om, men tviler på at han hadde reagert på det. Jeg vet faktisk ikke om han er venn med tidligere kjærester/elskerinner. Ikke trenger jeg å vite det heller. Han er venn med foreldrene til x-en han har barn med. Det er selvfølgelig helt greit, og for øvrig ikke noe jeg legger meg borti. Anonymkode: 6d6b3...2a7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Jeg har sporadisk kontakt med de fleste av ex'ene mine. (Nå høres det ut som det er mange, men det er bare 4 og jeg nærmer meg faretruende 40). To av dem treffer jeg for en kopp kaffe, ett glass vin eller flere, hvis jeg er i byen de bor i. Ingen problem. En chatter jeg med ett par ganger i året med på Facebook siden han bor i ett annet europeisk land. Den siste, der må jeg passe litt på og kontrollere kontakten. Han sliter dessverre ganske mye psykisk (selvmords forsøk, tunge diagnoser, rusproblematikk ), men jeg tar kontakt, eller svarer på kontakt (SMS, telefon), når jeg føler for det. Anonymkode: 5f53b...2b1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Eksen jeg har barn med, har jeg jo kontakt med. Men jeg har også sporadisk kontakt med en eks jeg var sammen med for 20 år siden. Jeg har også besøkt han, kun jeg, en natt i ny og ne. Det er litt problematisk å ha et rent venneforhold uten noe snakk om "hva som kunne vært", men mellom meg og samboer er det ikke noe problem. Anonymkode: bdd0c...7ee
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: For meg blir det unaturlig. Prøvde i en periode, men det ble bare mas om sex. Anonymkode: 9b1c7...8ac Samme her. Anonymkode: 2a1ab...cb1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #12 Skrevet 4. november 2018 Jeg har sporadisk kontakt med en tidligere elsker. Hei og hopp på Facebook innimellom. Traff igjen en annen jeg har hatt et godt øye til for to tiår siden og endte med å ligge med han. Har ikke kontakt med han jeg har barn med. Anonymkode: 56af2...072
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #13 Skrevet 4. november 2018 det må man faktisk regne med ,ellers får man være singel Anonymkode: 3c939...cb5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2018 #14 Skrevet 4. november 2018 Jeg tok en øl med min ekskjæreste (som et engangstilfelle, etter at vi ikke hadde sett hverandre på mange år). Mannen min visste om det, og han har også spist middag og drukket vin med sin ekskjæreste da de tilfeldigvis befant seg i samme by. Det er uproblematisk, men kanskje mest fordi vi begge er trygge på at vi er de rette for hverandre, og at disse folka var hvert sitt gedigne blindspor. Anonymkode: e7cb6...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå