Gå til innhold

Hvordan sminke øynene pent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis legger jeg på en tynn kajal strek på øvre øyelokk (våt kajal, svart), deretter svart maskara. 

Alktid det samme, uansett fest eller hverdag. Kanskje en bronsefarget øyenskygge på lokket ved fest. 

Hvirdan sminker dere øynene? Føler jeg trenger tips 😏

Anonymkode: 1f2ff...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. 

Anonymkode: 4a775...88a

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. 

Anonymkode: 4a775...88a

Ja, det var helt sikkert et skikkelig hjelpsomt svar..🙄 

 

Jeg bruker mascara og øyenskygge. Høres finere ut med kajal:)

Anonymkode: 35447...8f8

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. 

Anonymkode: 4a775...88a

Er dette svaret ditt på et hovedinnlegg som spør etter tips til sminke rundt øynene? 😏

jeg bruker litt øyeskygge i globallinjen som løfter blikket litt. Så mascara. Bruker sjeldent kajal men bruker det til fest. Prøvd meg på smokey eyes men får det ikke til! 😆

Anonymkode: 7e6b4...ae6

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. 

Anonymkode: 4a775...88a

Du er utdannet makeup artist, men har ikke et eneste tips til hi?

Anonymkode: 25933...6d1

Skrevet

Takk for svar ❤️ Du som er makeup-artist: kan du gi meg noen gode råd? Hva er det som er et «must» for å få fine øyne? 😍

Hi

Anonymkode: 1f2ff...34d

Skrevet

Se litt YouTubevideoer. Anbefaler kanalen themakeupchair. Hun har mange gode videoer for "startere". 

Anonymkode: ae1c9...00d

Skrevet

Jeg bruker to øyenskygger, én mørk på øyelokket og en lysere over. Bruker flytende eyeliner, har sett YouTube-tutorials for å få det til bra. Og så mascara. Synes i alle fall selv av det blir pent. :P 

Anonymkode: 06b9d...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...