Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Vanligvis legger jeg på en tynn kajal strek på øvre øyelokk (våt kajal, svart), deretter svart maskara. Alktid det samme, uansett fest eller hverdag. Kanskje en bronsefarget øyenskygge på lokket ved fest. Hvirdan sminker dere øynene? Føler jeg trenger tips 😏 Anonymkode: 1f2ff...34d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. Anonymkode: 4a775...88a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. Anonymkode: 4a775...88a Ja, det var helt sikkert et skikkelig hjelpsomt svar..🙄 Jeg bruker mascara og øyenskygge. Høres finere ut med kajal:) Anonymkode: 35447...8f8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. Anonymkode: 4a775...88a Er dette svaret ditt på et hovedinnlegg som spør etter tips til sminke rundt øynene? 😏 jeg bruker litt øyeskygge i globallinjen som løfter blikket litt. Så mascara. Bruker sjeldent kajal men bruker det til fest. Prøvd meg på smokey eyes men får det ikke til! 😆 Anonymkode: 7e6b4...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan fint bruke over en time på å sminke meg. Men så er jeg over gjennomsnittet opptatt av det også da. Er utdannet makeup artist men jobber ikke som det. Anonymkode: 4a775...88a Du er utdannet makeup artist, men har ikke et eneste tips til hi? Anonymkode: 25933...6d1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Takk for svar ❤️ Du som er makeup-artist: kan du gi meg noen gode råd? Hva er det som er et «must» for å få fine øyne? 😍 Hi Anonymkode: 1f2ff...34d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Se litt YouTubevideoer. Anbefaler kanalen themakeupchair. Hun har mange gode videoer for "startere". Anonymkode: ae1c9...00d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Jeg bruker to øyenskygger, én mørk på øyelokket og en lysere over. Bruker flytende eyeliner, har sett YouTube-tutorials for å få det til bra. Og så mascara. Synes i alle fall selv av det blir pent. Anonymkode: 06b9d...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå