Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har vondt i hodet etter spinalpunksjon, syns ikke Paracet, koffein eller Ibux hjelper noe som helst. Har fått resept på tramadol tidligere for hodepine, og lurer nesten på om jeg skal ta en av de nå.. men vil det ha noen effekt? Orker ikke ta den om den ikke gjør noe som helst for smertene. Anonymkode: 8a40f...338
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Tvilsomt at tramadol har noe effekt på hodepine. Har du prøvd paracet og ibux i kombinasjon? Om det er spinalhodepine er det nok ikke mye som hjelper, men håper du får effekt. Anonymkode: 07b3d...53f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Spinalhodepine kommer av for lavt trykk i hodet pga lekasje eller for mye tapping, jeg har hatt en del spinalpunksjoner. Jeg blir midlertisig bra av å ta Fenazon koffein, var det den du tok? Ellers bør du ligge flatt. Men du kan prøve å ta Tramadol, jeg og mange andre får faktisk høyere trykk av å ta Tramadol. Om det ikke skjer deg så kanskje den hjelper på smerten, det er iallefall ikke skadelig å ta den Hilsen ei med idiopatisk intrakraniell hypertensjon Anonymkode: 3140f...bee
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tvilsomt at tramadol har noe effekt på hodepine. Har du prøvd paracet og ibux i kombinasjon? Om det er spinalhodepine er det nok ikke mye som hjelper, men håper du får effekt. Anonymkode: 07b3d...53f Mange får tramadol for hodepine, men det kommer an på type hodepine man har, og paracet og ibux funker ikke spinalhodepine. Anonymkode: 3140f...bee
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Tusen takk for svar Har tatt Paracet og Ibux samtidig pluss koffeintabletter, merker ingen bedring av det. Ligger stort sett hele tiden, men som alenemor med barn hjemme må jeg jo reise meg opp innimellom 😛 Ringte legevakten og spurte, de ga klarsignal og jeg tok en. Har hjulpet en god del mer enn koffein og Paracet iallfall Anonymkode: 8a40f...338
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Jeg har hatt hodepine og migrene i 20 år og Tramadol hjelper ikke på hodepine,det hjelper på ryggsmerter og muskelplager. Du bør spørre om å få paralgin forte. Anonymkode: 74c92...181
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hatt hodepine og migrene i 20 år og Tramadol hjelper ikke på hodepine,det hjelper på ryggsmerter og muskelplager. Du bør spørre om å få paralgin forte. Anonymkode: 74c92...181 Jeg fikk Tramadol mot migrene Anonymkode: 0d068...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå