Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Er på engelsk... bør eller må jeg skrive søknad på engelsk ? Anonymkode: 1d8bd...989
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Ja, jeg ville gjort det. Anonymkode: 2bf18...8ba
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Ja. Og om du ikke kan det er du feil til jobben. Anonymkode: 6394c...4eb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 Naturligvis må du det! Anonymkode: b81d1...64f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Du blir nok ikke engang vurdert hvis du skriver på noe annet enn engelsk. Anonymkode: 44f67...857
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Er utlysningen på engelsk så er det en selvfølge at søknaden skal være på engelsk, og det er da helt opplagt at det forventes søkere med gode kvalifikasjoner i engelsk skriftlig. Det må da være nokså innlysende? Anonymkode: aad43...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 Kan jeg ringe å høre om jeg må skrive på engelsk? Anonymkode: 1d8bd...989
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg ringe å høre om jeg må skrive på engelsk? Anonymkode: 1d8bd...989 Nei. Gjør du det, så elimerer du del selv vil jeg tro. Er du så dårlig i engelsk, så er vel ikke jobben noe for deg kanskje Anonymkode: 2439c...eb0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 Er stillingsannonsen på engelsk, så blir nok engelsk benyttet i stor grad på den arbeidsplassen. Det er forventet at du behersker engelsk på et forretningsmessig nivå. Dersom du ikke klarer å skrive en søknad på engelsk, så er nok ikke du den riktige personen for stillingen. Anonymkode: 53b15...081
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Er stillingsannonsen på engelsk, så blir nok engelsk benyttet i stor grad på den arbeidsplassen. Det er forventet at du behersker engelsk på et forretningsmessig nivå. Dersom du ikke klarer å skrive en søknad på engelsk, så er nok ikke du den riktige personen for stillingen. Anonymkode: 53b15...081 Jeg har jobbet i konkurrenten, samme jobb. Alle var norsk og snakker norsk. Men omtrent alle dokument var på engelsk.... Men i denne jobben trenger man ikke skrive noe. Er derfor jeg er usikker.. tror jeg velger å skrive på norsk Anonymkode: 1d8bd...989
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet i konkurrenten, samme jobb. Alle var norsk og snakker norsk. Men omtrent alle dokument var på engelsk.... Men i denne jobben trenger man ikke skrive noe. Er derfor jeg er usikker.. tror jeg velger å skrive på norsk Anonymkode: 1d8bd...989 Da kan du like så godt spare deg tiden du tar. Den jobben får du ikke når du starter med å gå imot en så enkel og tydelig ting. Anonymkode: 44f67...857
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 Jeg har faktisk opplevd motsatt. Vi hadde stillingsannonse på norsk, og det stod ingenting om at søker måtte beherske engelsk. Det stod at vedkommende måtte beherske norsk skriftlig og muntlig. Vi mottok søknad på engelsk. Av navnet å dømme var søker norsk. Søknaden ble ikke vurdert... Anonymkode: fbb29...8a1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har faktisk opplevd motsatt. Vi hadde stillingsannonse på norsk, og det stod ingenting om at søker måtte beherske engelsk. Det stod at vedkommende måtte beherske norsk skriftlig og muntlig. Vi mottok søknad på engelsk. Av navnet å dømme var søker norsk. Søknaden ble ikke vurdert... Anonymkode: fbb29...8a1 Nei, du har ikke opplevd det motsatte. Du har opplevd nøyaktig det samme som HI snakker om, bare med ombytting av språkene. Hadde det vært motsatt, så ville den med engelsk søknad til norskspråklig utlysning fått jobben. Anonymkode: aad43...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå