Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Pga lite oppbevaringsplass må me ha en del ting lagra på soverommet, eg kjenner på frustrasjon over at eg ikkje klarer å få det ryddig. Mannen hjelper lite til😑 tips og råd? Hvordan ser deres soverom ut? 20181102_101835.mp4 Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Mitt ser ikke sånn ut, det er helt ryddig. Jeg har god oppbevaringsplass under senga, og det hjelper veldig godt. Anonymkode: 979a5...680
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Mitt ser ikke sånn ut, det er helt ryddig. Jeg har god oppbevaringsplass under senga, og det hjelper veldig godt. Anonymkode: 979a5...680 Vi har og bedrollere under senga til bøker. Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har og bedrollere under senga til bøker. Anonymkode: 13ec8...855 Jeg har sånn seng, helt genial Er plass til utrolig mye der https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=117690427 Anonymkode: 979a5...680
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Ser ikke videoen, men anbefaler bøkene til Synnøve Skarbø 😃 rydding og system Anonymkode: 86e3e...7b1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 Jeg kan heller ikke se videoen, men med gode systemer er det ikke noe problem å holde det ryddig. Vi har to knaggerekker på soverommet til klær som er brukt men ikke trenger å vaskes. Anonymkode: 5a952...6e6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Syns ikke dette var så gale ... vi har bytta soverom med en av tenåringene i sommer, så nå er soverommet relativt ryddig. Tenåringens derimot 😂😂 Vi fikk kasta masse i prosessen. Mannen min er ikke-kaster, men han skjønte at han måtte kvitte seg med masse. Men fortsatt har vi 10 banankasser stablet på soverommet, med KUN hans ting 😅 Er såpass stort rom at det går bra for en stund. Før vi flytta rom skulle du sett... hans side av senga. Det var en skråvegg der... vindu og kommode. Han hadde rot under vinduet, rundt vinduet, oppå kommoden sin, og mellom kommoden og kneveggen. Det gikk ikke an å se veggen i det hele tatt. Kasser, poser ++ Det er utrulig vanskelig med folk som ikke SER rotet sitt. Anonymkode: 6bae8...8aa
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Om dere har råd så hadde jeg fått garderobemannen til å komme. Tegne noen fine skapløsninger. Flyttet sengen, og har dere ikke en bod til de stolene? Anonymkode: e6307...647
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #9 Skrevet 2. november 2018 Får sengen plass på venstre vegg? Flytt kommode over der hvor den lille står på høyre? Anonymkode: e6307...647
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 Gi meg ti min på det soverommet og det blir et nytt soverom 🤭😂 Anonymkode: e6307...647
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om dere har råd så hadde jeg fått garderobemannen til å komme. Tegne noen fine skapløsninger. Flyttet sengen, og har dere ikke en bod til de stolene? Anonymkode: e6307...647 Har en liten bod, men den er det ikke plass til stoler. har forholdsvis stor garasje med en bod i. I boden er det fullt og ikke plass til stoler og i resten av garasjen har det vært mus og der kan ikke stolene være. Har leilighet som vi leier ut. Har lyst p lage rraoo ned slik at vi kan bruke det som lagringsrom osv. Men akkurat nå treng vi de ekstra pengene. HI Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gi meg ti min på det soverommet og det blir et nytt soverom 🤭😂 Anonymkode: e6307...647 Bare kom 😂 men hva ville du gjort? Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har en liten bod, men den er det ikke plass til stoler. har forholdsvis stor garasje med en bod i. I boden er det fullt og ikke plass til stoler og i resten av garasjen har det vært mus og der kan ikke stolene være. Har leilighet som vi leier ut. Har lyst p lage rraoo ned slik at vi kan bruke det som lagringsrom osv. Men akkurat nå treng vi de ekstra pengene. HI Anonymkode: 13ec8...855 Har og eit høgaloft. Men veldig vanskelig å få stolene opp tror jeg 🙈 Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #14 Skrevet 2. november 2018 Men hva skal du med de stolene? 🤔 Hvis det er ekstrastoler ved besøk og sånn, så hadde jeg heller kjøpt klappstoler og satt i garasjen. Jeg hadde aldri i mitt liv orket å ha det sånn rundt meg. Jeg takler ikke synlig rot, blir sur og urolig av det. Anonymkode: 623ac...8ce
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hva skal du med de stolene? 🤔 Hvis det er ekstrastoler ved besøk og sånn, så hadde jeg heller kjøpt klappstoler og satt i garasjen. Jeg hadde aldri i mitt liv orket å ha det sånn rundt meg. Jeg takler ikke synlig rot, blir sur og urolig av det. Anonymkode: 623ac...8ce Ja, det kan du sei🙈 vet ikke hva vi tenkte på da vi kjøpte de. Men kjøkkenbordet kan tas ut med flere klaffer og det er altså reservestoler som brukes ved selskaper. Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #16 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bare kom 😂 men hva ville du gjort? Anonymkode: 13ec8...855 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bare kom 😂 men hva ville du gjort? Anonymkode: 13ec8...855 Ha ha 😊 Vil flyttet alt ut også ommøblert hele rommet, og kastet det som skal kastes. Er ikke for å lagre for mye. Selg de stolene på Finn. Om det ikke brukes så ser jeg ikke vitsen. Og hvorfor på soverommet? Ville malt litt, og gjort det litt romantisk 🌷 Anonymkode: e6307...647
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #17 Skrevet 2. november 2018 Rydd, menneske! Anonymkode: 80d60...3ee
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #18 Skrevet 2. november 2018 Bare rydd og kast! Anonymkode: d21c0...cf8
MollyOdd Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 Hadde blitt deppa av å bo sånn. Bare masse rot. Kvitt deg med det du ikke bruker.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 Jeg hadde tømt rommet helt. Skap og alt. Slike skap tar stor plass og rommer lite. Skreddersydde løsninger blir vel dyrt, men jeg hadde tatt med tegning og mål til IKEA og fått de til å tegne et forslag. Kan sengen stå inntil en vegg? Mer romslige nattbord. Hyller med kasser i. Hylle over sengen. Kvitt deg med stolene og kjøp sammenleggbare på IKEA. De kan godt lagres i garasjen. Anonymkode: 8d34d...00d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #21 Skrevet 2. november 2018 Hvorfor har du stoler på soverommet? Hvorfor har du vaskekluter på nattbordet, osv? 😅 det er så mye ting du kan fjerne der. Lag system. Mitt er helt plettfritt. Ingen klær får ligge på gulvet. Et soverom skal vere rent og ryddig for søvnen min sin del. Jeg tenker alltid «nå skal det vere visning» når jeg rydder. Prøv den 😄 Anonymkode: 4fe37...10b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #22 Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde tømt rommet helt. Skap og alt. Slike skap tar stor plass og rommer lite. Skreddersydde løsninger blir vel dyrt, men jeg hadde tatt med tegning og mål til IKEA og fått de til å tegne et forslag. Kan sengen stå inntil en vegg? Mer romslige nattbord. Hyller med kasser i. Hylle over sengen. Kvitt deg med stolene og kjøp sammenleggbare på IKEA. De kan godt lagres i garasjen. Anonymkode: 8d34d...00d Vi hadde de skapa på et anna rom og bare flytta de inn dit for å ha de en plass. Hvilke skap og hyller ville dere brukt? Vi bruker de til spill, permer med viktige ark, litt bøker, fjosklær, fjellutstyr/fiskeutstyr Etc har altfor lite hus tror jeg 🙈. I tillegg har vi en innebygd garderobeløsning som går fra vegg til tak. HI Anonymkode: 13ec8...855
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #23 Skrevet 2. november 2018 Slå ut bordet og ha frem alle stolene der. Om det ikke blir alt for trangt på stua da. Kast alt du ikke trenger i hele huset. Og start å plasser fornuftig inn i skapene. Anonymkode: dd0ad...fd4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #24 Skrevet 2. november 2018 Hadde tømt hele rommet og startet med blanke ark. Dere har ikke noe ordentlig system for skap, få plassbygget garderobe på den ene siden. Kvitt deg med stolene! Selg de eller gi de bort. Resten er jo bare rot så det ut til? Hvorfor spare og knuge på så mye rot? Anonymkode: 991f9...efd
Dagfrid Skrevet 2. november 2018 #25 Skrevet 2. november 2018 (endret) 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Endret 2. november 2018 av Dagfrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå