Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Når bruddet var et faktum, hvor lang tid tok det før dere tok av gifteringen og endret forholdsstatus på FB? Hva med deres eks? Anonymkode: 9852e...373
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg brukte ikke ringen pga hudproblemer. Husker ikke bår jeg endret status, var 1000 ting som var viktigere enn en facebookstatus. Kanskje et halvt år etter eller noe Anonymkode: cde92...aea
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Aldri stått noe face i utgangspunktet. Må du skrive noe da? Og ringen ble tatt av den dagen han flyttet Anonymkode: db751...cf3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aldri stått noe face i utgangspunktet. Må du skrive noe da? Og ringen ble tatt av den dagen han flyttet Anonymkode: db751...cf3 Selvfølgelig må man ikke skrive noe, men de fleste på FB har forholdsstatus i profilen sin som man kan se dersom man går inn på profilen. HI NB: Det gjelder ikke meg, men er nysgjerrig på hva andre har gjort siden en jeg kjenner er separert, men fremdeles har på ringen, og har forholdsstatus "gift" Anonymkode: 9852e...373
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Tok av ringen nokså kjapt (han ble dritsur), forandra status på FB ganske snart (han ble dritsur), forandra etternavnet mitt (han ble dritsur). Ja.... Fyren er da også meeeget spesiell, skjønner virkelig ikke hva jeg så i han en gang!! Anonymkode: cb1e4...663
Optatium Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 I løpet av de fem første dagene etter bruddet hadde jeg tatt av meg ringen, endret status på Facebook (dvs jeg skjulte den) og byttet navn pp meg og ungene. Han endret også navn og status, skaffet seg jobb og bosted femti mil unna, men hadde ringen på siste gangen jeg så han (2 mnd etter bruddet).
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tok av ringen nokså kjapt (han ble dritsur), forandra status på FB ganske snart (han ble dritsur), forandra etternavnet mitt (han ble dritsur). Ja.... Fyren er da også meeeget spesiell, skjønner virkelig ikke hva jeg så i han en gang!! Anonymkode: cb1e4...663 Syns det høres ut som om han trodde han eide deg.. Ikke bra HI Anonymkode: 9852e...373
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Tok ringen av den dagen han flyttet ut. Husker ikke helt det med fb, men det var rimelig kjapt det og. I løpet av få dager. Tror han endret status først. Anonymkode: 5dd4b...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå