Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Venter på sykepenger, men hadde fylt ut noe feil, så har ikke forhåpninger om at de allerede nå har klart å gjøre et vedtak om dette. Hva kan det være? Anonymkode: b4a01...3ef
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Fordi man skatter av sykepenger på lik linje med vanlig lønn. Anonymkode: 35d87...80e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Betyr dette at utbetaling er klar? Jeg har ikke fått noe brev eller noen forespeiling om at dette har gått i orden på noen måte. Jeg er uten arbeidsgiver. Anonymkode: b4a01...3ef
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Det betyr at det jobbes med søknaden. Anonymkode: 62a71...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå