Gå til innhold

Hvorfor henter nav ut skattekort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på sykepenger, men hadde fylt ut noe feil, så har ikke forhåpninger om at de allerede nå har klart å gjøre et vedtak om dette. 

Hva kan det være? 

Anonymkode: b4a01...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man skatter av sykepenger på lik linje med vanlig lønn. 

Anonymkode: 35d87...80e

Skrevet

Betyr dette at utbetaling er klar? Jeg har ikke fått noe brev eller noen forespeiling om at dette har gått i orden på noen måte. Jeg er uten arbeidsgiver.

Anonymkode: b4a01...3ef

Skrevet

Det betyr at det jobbes med søknaden. 

Anonymkode: 62a71...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...