Gå til innhold

"Fikk ikke bytte fastlege"!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Var hos fastlegen min i dag. Spurte om jeg skulle bytte fastlege, men fikk nei som svar. Hvorfor? Kan jeg ikke bestemme dette selv? Er til en annen lege på samme kontor. 

Eller fikk jeg nei som svar fra legen fordi ikke de andre ansatte skal stille spm om hvorfor jeg byttet???? 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis er det fordi legen du vil bytte til har fullt opp, og evt venteliste. Å bytte til en annen kan du selvsagt, men må da bytte til en som har ledig plass

Anonymkode: de5e5...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei 

Var hos fastlegen min i dag. Spurte om jeg skulle bytte fastlege, men fikk nei som svar. Hvorfor? Kan jeg ikke bestemme dette selv? Er til en annen lege på samme kontor. 

Eller fikk jeg nei som svar fra legen fordi ikke de andre ansatte skal stille spm om hvorfor jeg byttet???? 

Anonymkode: 1baf2...761

Men hvorfor spurte du fastlegen om du skulle bytte fastlege?  Hvis du vil bytte, så er det jo bare å bytte på helsenorge.no

Anonymkode: db107...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei 

Var hos fastlegen min i dag. Spurte om jeg skulle bytte fastlege, men fikk nei som svar. Hvorfor? Kan jeg ikke bestemme dette selv? Er til en annen lege på samme kontor. 

Eller fikk jeg nei som svar fra legen fordi ikke de andre ansatte skal stille spm om hvorfor jeg byttet???? 

Anonymkode: 1baf2...761

Du spurte om du skulle bytte fastlege. Der har du svaret. Selvfølgelig bestemmer du selv om du skal bytte. 

Anonymkode: a5070...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å forstå hva du spurte om og hva slags svar du fikk. Det ser ut som du spurte legen om du skal bytte, og da blir selvsagt svaret hans nei. Hva annet skulle han sagt? 

Anonymkode: addae...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du bytte går du inn på nettet og bytter til en lege med ledig kapasitet.

Spør du fastlegen din om du bør bytte svare han nei fordi han synes det er greit å ha deg på sin liste.

Hva lurer du egentlig på?

Anonymkode: 79450...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor spurte du fastlegen om du skulle bytte fastlege?  Hvis du vil bytte, så er det jo bare å bytte på helsenorge.no

Anonymkode: db107...d1c

Samme tenkte jeg

Anonymkode: aa50b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei 

Var hos fastlegen min i dag. Spurte om jeg skulle bytte fastlege, men fikk nei som svar. Hvorfor? Kan jeg ikke bestemme dette selv? Er til en annen lege på samme kontor. 

Eller fikk jeg nei som svar fra legen fordi ikke de andre ansatte skal stille spm om hvorfor jeg byttet???? 

Anonymkode: 1baf2...761

Han er vel forelsket i deg da ...

Anonymkode: aa50b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er vel forelsket i deg da ...

Anonymkode: aa50b...17b

🙈😂

Anonymkode: 60b89...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er vel forelsket i deg da ...

Anonymkode: aa50b...17b

Nei, nei, nei. Han er selvfølgelig ikke forelska, for om han hadde vært det, så ville han jo syntes at det var en god idé at hun byttet, for da har de ikke et pasient-legeforhold lenger og kunne stått fritt til å dyrke sin kjæææærlighet om en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere. 

Var bare noe som ble litt kleint når jeg var der sist. Derfor jeg spurte om jeg bare skulle bytte. Legen sa nei, å det ble stille noen sekunder også sa han at jeg skulle komme til han. 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk dere. 

Var bare noe som ble litt kleint når jeg var der sist. Derfor jeg spurte om jeg bare skulle bytte. Legen sa nei, å det ble stille noen sekunder også sa han at jeg skulle komme til han. 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

🙈🙈 Hva er greia med alle dere som havner i merkelige situasjoner hos legen? 😂 Men hva er det egentlig du vil med denne tråden HI? Hva er det du lurer på? 

Anonymkode: facb0...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙈🙈 Hva er greia med alle dere som havner i merkelige situasjoner hos legen? 😂 Men hva er det egentlig du vil med denne tråden HI? Hva er det du lurer på? 

Anonymkode: facb0...760

Lurte bare på hvorfor legen var så bestemt på at jeg ikke skulle bytte til en annen. Skjønte det ikke helt. Trodde det var noe jeg kunne velge selv. Han var veldig klar og tydelig/streng når han svarte meg, så ble litt usikker... 

Men takker igjen for alle svar. Det hjelp. 

 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lurte bare på hvorfor legen var så bestemt på at jeg ikke skulle bytte til en annen. Skjønte det ikke helt. Trodde det var noe jeg kunne velge selv. Han var veldig klar og tydelig/streng når han svarte meg, så ble litt usikker... 

Men takker igjen for alle svar. Det hjalp.  

 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lurte bare på hvorfor legen var så bestemt på at jeg ikke skulle bytte til en annen. Skjønte det ikke helt. Trodde det var noe jeg kunne velge selv. Han var veldig klar og tydelig/streng når han svarte meg, så ble litt usikker... 

Men takker igjen for alle svar. Det hjelp. 

 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Selvsagt kan du velge det selv. Det er jo ikke noe man spør fastlegen sin om😂

Anonymkode: facb0...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kan du velge det selv. Det er jo ikke noe man spør fastlegen sin om😂

Anonymkode: facb0...760

I den kleine situasjonen spurte jeg faktisk om det i forbindelse med videre behandling. 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I den kleine situasjonen spurte jeg faktisk om det i forbindelse med videre behandling. 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Merker jeg er veldig nysgjerrig på hva du sa/gjorde som gjorde at den kleine situasjonen oppsto🙈😅

Anonymkode: facb0...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurte bare på hvorfor legen var så bestemt på at jeg ikke skulle bytte til en annen. Skjønte det ikke helt. Trodde det var noe jeg kunne velge selv. Han var veldig klar og tydelig/streng når han svarte meg, så ble litt usikker... 

Men takker igjen for alle svar. Det hjelp. 

 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Nutcase 😂 Du er en vandrende legeroman

Anonymkode: db107...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I den kleine situasjonen spurte jeg faktisk om det i forbindelse med videre behandling. 

Hi 

Anonymkode: 1baf2...761

Ok. Klein situasjon. Du spør legen om du skal bytte lege. Legen tolker det som om du spør om du skal bytte lege for legens skyld. Legen sier at det trenger du ikke, antagelig fordi legen tenker at denne kleine greia skal han/hun håndtere, og at du ikke skal føle at du må bytte. Om du selv vil bytte, så gjør du naturligvis det, men jeg tipper legen mente at du ikke trengte å bytte av hensyn til han/henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnen hans sa nei, men på innsiden skrek han JAAAAAAA! Du må la den stakkars legen være i fred

Anonymkode: 0b113...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.11.2018 den 13.20, Anonym bruker skrev:

Munnen hans sa nei, men på innsiden skrek han JAAAAAAA! Du må la den stakkars legen være i fred

Anonymkode: 0b113...453

Ta det helt med ro. Har du lagt barnet/barna dine? 

Anonymkode: 1baf2...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...