Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Så her om dagen at venninna mi har skaffet seg denne jakken. Blir det frekt å spørre om den jakken er ekte? tror dere hun blir sur? jeg bare klarer ikke å dy meg neste gang jeg ser henne, jeg kan ikke la være å spørre. Hva tenker dere? Anonymkode: 5e308...b3c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Jeg hadde heller spurt om hun hadde tenkt noe over alle de stakkars dyrene som blir fanget og drept på den stygge måten som de revene blir gjort for å lage disse jakkene. Fanget i revefeller som lar de ligge å lide lenge før de blir drept osv. Spurt hvorfor hun støtter opp om slik varehandel som utnytter lidelser av dyr. Anonymkode: cf225...f99
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Veldig rart å si noe andre gang dere møtes, hvorfor sa du ikke noe første gang? "Åh, har du ny jakke, så fin... Oj, Canada goose og greier, er den ekte eller?" Anonymkode: 10d72...384
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/http://thefurbearers.com/other-faqs/what-about-canada-goose Hadde noen kommet stolt til meg å sakt de har brukt tusen vis av kroner på klær som er laget og utnyttet av ville dyr så hadde jeg blitt sur og lurt på hva som mangler i topp lokket på de. Anonymkode: cf225...f99
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Hadde heller sagt "Slitan med ny jakke. Håper ikke den er ekte. Du vet vel at det er dyreplageri det de driver med?" Anonymkode: 1d599...83b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig rart å si noe andre gang dere møtes, hvorfor sa du ikke noe første gang? "Åh, har du ny jakke, så fin... Oj, Canada goose og greier, er den ekte eller?" Anonymkode: 10d72...384 Hun nærmest viftet med venstre armen i fjeset på meg. Jeg ville spørre men anledningen var ikke der. Hun har barn og går frem som et dårlig eksempel. Anonymkode: 5e308...b3c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde heller sagt "Slitan med ny jakke. Håper ikke den er ekte. Du vet vel at det er dyreplageri det de driver med?" Anonymkode: 1d599...83b Åhh jeg kjenner det koker i meg og angrer på at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 5e308...b3c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Åhh jeg kjenner det koker i meg og angrer på at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 5e308...b3c Du høres jo ikke helt i vater ut du heller altså.. Anonymkode: 547ac...f0a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #10 Skrevet 1. november 2018 Du har vel ingenting med hvilken jakke hun har? Pass på deg selv du. Anonymkode: 5d39e...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå