Gå til innhold

Jeg fjern ang mannens sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er syk på uke fire. Begynte med hoste og feber og nå er han helt utbrent. Har ingen overskudd til noe. Jeg har sagt at han må gå til legen og få sykemelding  og finne ut hva som feiler han. For når han kommer hjem er han kjempe sliten, sur og sint. Kjefter og smeller.  Nei  det skal han ikke for han har da arbeidsmoral. Jeg sa til han at det er bra og at det  har han.  Men at han ikke må glemme at det viktigste i livet  hans er hjemme.  Sa at om han insisterer å gå jobb og ikke gå til lege.  Får han sette surhet og slitenhet tilside og være familiefar og ta sin del av arbeidet. 

Jeg sær? 

Anonymkode: 1d399...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper jo lite med arbeidsmoral hvis han ødelegger helsa. 
Jeg er en sånn fyr som ikke går til legen bare for ei buse i nesa, men noen ganger så er det jo greit at fornuften seirer.
Så syns ikke du er sær i det hele tatt. Sett hardt mot hardt, det gjør kona her i huset. Så da får jeg somlet meg til legen :)
Skal sies at jeg driver firma og da strekker man gjerne strikken litt lenger før man oppsøker hjelp. Passer jo aldri å være syk :)

Skrevet

Han er sær.

Anonymkode: f588f...50d

Skrevet

Min har vært sånn i alle år; kræker seg på jobb nesten uansett. Og hjemme er han sint! For han er jo i dårlig form.. 

Han kan stå opp om morgenen og kjefte og klage oss huden full! Er skikkelig ufin og glefse for alt.. Og når jeg blir sur tilbake og tar igjen, så forteller han at han har vondt i hodet eller er dårlig i magen. Da er jeg allerede dritsur og jeg klarer ikke snu irritasjonen om til omsorg og medfølelse på et sekund. Og da mener han at jeg ikke bryr meg om han.

Skal ikke være lett.. 

Anonymkode: 54caa...ea3

Skrevet

Godt jeg ikke er helt fjern.

Anonymkode: 1d399...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...