Gå til innhold

ser dere to streker?


Baby2016

Anbefalte innlegg

Hei 

igår måtte jeg lete og se ekstra nøye etter strek jeg så den da også... men idag så jeg den mer tydeligere..usikker på om det synes like godt på bildet men.... har ikm imorgen...

begge bildene er fra idag 

 

8A2C299F-92BE-41EB-ACA9-2BFD08044672.jpeg

9C16A828-7CAF-4306-BE22-056500DA2FE1.jpeg

Endret av Baby2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ser ingen streker dessverre! 😕 

 

her er min fra i dag og jeg syns min viser en strek men jeg bare venter til langt over ikm med å teste igjen😂 Blir sprø av å tyde tester! 

B31147F9-9553-44FA-9799-4EB48CDF6CD6.jpeg

Anonymkode: 48d63...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ser ingen streker dessverre! 😕 

 

her er min fra i dag og jeg syns min viser en strek men jeg bare venter til langt over ikm med å teste igjen😂 Blir sprø av å tyde tester! 

B31147F9-9553-44FA-9799-4EB48CDF6CD6.jpeg

Anonymkode: 48d63...4ed

Oi, skulle ikke være anonym da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Baby2016 skrev:

Nesten den streken du ser,ser jeg i virkeliheten...

hvor langt over ikm er du? 

Jeg tror jeg skal ha ikm på mandag! Tenkte å ta en ny test på mandag hvis jeg ikke får ikm før det.. så du ser streken min du også? Kanskje jeg ikke er blitt gal 🤗😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken absolutt... testet meg nå ved lunsjtid har strek nå også nå er den blitt bittelitte rosa, har kjøpt meg clear blue digital og vanlige clear blue...

tror du noen av de slår ut enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Baby2016 skrev:

Jeg ser streken absolutt... testet meg nå ved lunsjtid har strek nå også nå er den blitt bittelitte rosa, har kjøpt meg clear blue digital og vanlige clear blue...

tror du noen av de slår ut enda? 

Ja, kjør på! De skal være sensitive nok til å måle hcg 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker også forskjell i kroppen.. spørs om det er innbilling eller ei.. 

uvel i formen, niplene er svære som fy og tydeligere blodårer nå. Konstante murringer i magen og åreknutene jeg fikk fra de to soste svangerskapene er begynt å merkes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skravlemor skrev:

Ja, kjør på! De skal være sensitive nok til å måle hcg 👍😊

 

18 minutter siden, Skravlemor skrev:

Merker også forskjell i kroppen.. spørs om det er innbilling eller ei.. 

uvel i formen, niplene er svære som fy og tydeligere blodårer nå. Konstante murringer i magen og åreknutene jeg fikk fra de to soste svangerskapene er begynt å merkes igjen!

Jeg tok 3 stk babyplan, og alle ga slike streker  sånn som din til og med lysere...

tok midt på dagen clear blue digital med uke indik. den viste gravid 1-2 uker. Anbefaler deg sterkt å gjøre det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Baby2016 skrev:

 

Jeg tok 3 stk babyplan, og alle ga slike streker  sånn som din til og med lysere...

tok midt på dagen clear blue digital med uke indik. den viste gravid 1-2 uker. Anbefaler deg sterkt å gjøre det samme..

Oi! Gratulerer 😄😄 👶🏻 da skal jeg vurdere det selv i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Baby2016 skrev:

Fikk du testet? 

Har ikke testet enda! Jeg er unormalt rolig, og i dårlig form 😂 I går fikk jeg halsbrann uten like så jeg skal på jobben til mannen etterpå og da kjøper jeg en test for å se. Kan være ustabil syklus, mye hormoner osv... RFSU-test er vel bra det? 

 

En annen ting.. vi har jo generelt myyye sex. I dag hadde jeg (beklager detaljer) ekstremt mye utflod og var veldig bløtt nedi der underveis hele akten! Haha, sjarmerende. I know🤪 Hodepine for tredje dagen på rad, stuptrøtt og halsbrann! Jeg tror jo at jeg er gravid nå, og mannen reagerte på størrelsen på brystknoppene mine i dag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...