Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Hvordan gjør dere det? Lær dere barna ta selv eller gir dere til alle? Og hvor mye ca gir dere? Jeg gir 3-4 ting til hvert barn, men merker at flere kommer grafsende med hendene og forsøker å grabbe til seg mer selv. Er jeg kjip?? Gir en kjærlighet + 2-3 fruktkarameller til hver. Anonymkode: 3ae32...1dd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg sier 2 til hver. Og om noen prøver seg sier jeg «bare to». barna mine er opplært i å vente på om de får utdelt eller om de får ta selv, får de ta selv spør de om «en eller to?» om noe ikke blir nevnt, og sier alltid tusen takk. Anonymkode: ebbae...2ac
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gjør dere det? Lær dere barna ta selv eller gir dere til alle? Og hvor mye ca gir dere? Jeg gir 3-4 ting til hvert barn, men merker at flere kommer grafsende med hendene og forsøker å grabbe til seg mer selv. Er jeg kjip?? Gir en kjærlighet + 2-3 fruktkarameller til hver. Anonymkode: 3ae32...1dd Du er ikke kjip! 😊 jeg kjøpte MANGE sånne bittesmå poser med ulike haribo, og slenger opp èn til hver av barna! Nå er det tomt, gitt! 🙂 Dem får så mye til sammen likevel! Anonymkode: 24d07...b7d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Godt å høre at jeg ikke er kjip da Begynte å lure litt siden det var så mange som tydelig var misfornøyd og prøvde å forsyne seg med mer på egenhånd.. Anonymkode: 3ae32...1dd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt å høre at jeg ikke er kjip da Begynte å lure litt siden det var så mange som tydelig var misfornøyd og prøvde å forsyne seg med mer på egenhånd.. Anonymkode: 3ae32...1dd Det er rett og slett en uting, synes nå jeg! Da sier jeg i fra jeg; Èn til hver!! 😄😄 Anonymkode: 24d07...b7d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 To til hver her. Mange syntes det var bra for de fleste ga en ting. Mest hyggelige og høflige unger ute i kveld 👏🤗🤗🤗 Anonymkode: b4b74...827
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Nei du er ikke kjip, og jeg er litt overrasket over å høre om den oppførselen. Vi lar dem velge selv og sier "en til hver" (det er litt større ting, så det blir ca like mye som du gir). Aldri opplevd at noen har klaget eller prøvd å ta mer. Mine barn er instruert om at når de får ta selv så skal de ta én med mindre de får beskjed om noe annet. De skal takke pent for det de får og være hyggelige uansett, også mot de som ikke gir noe i det hele tatt. De synes for øvrig det er gøy å ringe på flest mulig dører, så jeg synes det er helt topp at de ikke får altfor mye på hvert sted. Bøttene blir fulle nok. Anonymkode: f778c...077
Eliseflisa Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 jeg gjør klar mange småposer på forhånd jeg 😊
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 Har aldri latt de ta selv, da hadde det blitt fort tomt.... Anonymkode: 8a093...23f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Er vanlig å si hvor mye de kan ta. Her er barna så høflig at de spør pent hvor mye de kan ta og takker pent etterpå. Min glemmer å takke noen ganger, men det skyldes nok mer mengden inntrykk og alder enn noe annet. Anonymkode: 3373f...d07
Yellow Brick Road Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Ingen får ta selv. Vi deler ut, og hvor mye de får kommer an på hva vi har og hvor sent på kvelden det er. I dag fikk de en ting hver. Det er ikke mengden godteri som er det viktigste for ungene, men det å kle seg ut og gå. Her var det bare blide og høflige unger som takket og smilte og gjorde at jeg kjente at jeg skulle ønske at mine var så små at det gikk også. Koselig med Halloween.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 Alle tar selv. Vi har store godteri-ting, så det er én eller to til hver. Alle barna som har vært her i kveld er hyggelige og høflige. Ingen tar mer enn de skal og alle takker pent. Kjempehyggelig! Anonymkode: 6c166...7b7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 Alle barna som har vært her spør «hvor mye kan jeg ta?», før de tar. 1Høflige barn her Men jeg pleier ellers og si to til hver. Ikke opplevd at de tar selv mer etter det. -Du er ikke kjip, Ts. Anonymkode: 7c47f...bcf
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 Jeg er veldig raus. Men jeg deler ut selv 😁 Anonymkode: f4952...c17
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #15 Skrevet 1. november 2018 Jeg delte ut - og 1-2 ting til hver. Hadde ca 50 barn på døra og delte totalt ut en diger bøtte godteri. Og egne barn kom hjem med fulle bøtter selv. Her får alle mye hvis de går en stund. De trenger ikke mye på hvert sted. Anonymkode: 2dec1...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå