Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #1 Skrevet 31. oktober 2018 Har en datter som er mye syk, men det er ikke det som bekymrer meg. Det som bekymrer meg er at hun er så irritabel, sover dårlig, kan skrike for ingen grunn osv. Hun er sånn uansett om hun ikke er syk. Hun er slapp hele tiden og har ikke mye energi. Finnes det noen steder man kan utrede henne? I form av matallergier, mangel på vitaminer, osv et sted hvor hun kan utredes? Føler det er noe som ikke stemmer. Har 4 barn, tre av de er velbalanserte, men føler det er noe som ikke stemmer med jenta mi. Anonymkode: fbbba...06d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #2 Skrevet 31. oktober 2018 Hun er vel irritabel og gråter fordi hun er syk og feiler noe. Ta henne med til lege og be om en grundigere utfredning! Anonymkode: 1419b...f43
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun er vel irritabel og gråter fordi hun er syk og feiler noe. Ta henne med til lege og be om en grundigere utfredning! Anonymkode: 1419b...f43 Magefølelsen din skal du ta på alvor!! Anonymkode: 1419b...f43
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Hvordan er kostholdet hennes? Anonymkode: 8382c...bc9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Tatt glutenblodprøve? Anonymkode: bd7e2...a6d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 Ja ringer imorgen. Absolutt noe som ikke stemmer. En typisk dag er havregrøt på morgning samt litt sinlac grøt, også spiser hun en halv banan og en brødskive med leverpostei eller bløtkokt egg, også hviler hun et par timer, så en yoghurt eller litt grøt, så middag den kan variere alt fra fisk til pasta og kjøttdeig, kveldsmat er vanligvis grøt eller brødskive. Gluten prøve skal jeg ta. Hun tok mange blodprøver som så greie ut. Det var noen referanseverdier som ikke så normale ut, men dette var noe helt annet enn jern osv. Skal se om jeg finner det. Anonymkode: fbbba...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå