Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Blir kanskje nødt til å flytte fra enebolig til leilighet for en stund. Jeg har tre aktive barn, og to av de krangler konstant. Er redd vi blir forhatt 😬 Anonymkode: 53296...9f6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Går fint å bo i leilighet hvis den er stor nok. Eget rom til alle, flere «soner» å oppholde seg i, f.eks. stue og loftsstue. Har man i tillegg to bad og en romslig terrasse så er det supert å bo i leilighet. Anonymkode: 907eb...dca
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #3 Skrevet 31. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Går fint å bo i leilighet hvis den er stor nok. Eget rom til alle, flere «soner» å oppholde seg i, f.eks. stue og loftsstue. Har man i tillegg to bad og en romslig terrasse så er det supert å bo i leilighet. Anonymkode: 907eb...dca Hvor mange leiligheter har loftsstue og to bad? Jeg antar at de må flytte fra eneboligen pga økonomi, da høres ikke ditt alternativ ut som en billigere løsning.. Anonymkode: 3d4df...c30
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #4 Skrevet 31. oktober 2018 Det går fint. Men jeg anbefaler å bo i 1.etasje. Da er det ikke noen som blir forstyrret av tramping over gulvene, sprenging i trapoen osv. Anonymkode: b8228...e01
Julie (: Skrevet 31. oktober 2018 #5 Skrevet 31. oktober 2018 Bodde i leilighet med barn i drøye fem år. Det var kjipt. En helt annet verden nå som vi bor i enebolig. Ungene får mye mer selvstendighet her hvor de klarer å gå inn og ut selv. Mye mindre trafikk her også.
Superdolly Skrevet 31. oktober 2018 #6 Skrevet 31. oktober 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det går fint. Men jeg anbefaler å bo i 1.etasje. Da er det ikke noen som blir forstyrret av tramping over gulvene, sprenging i trapoen osv. Anonymkode: b8228...e01 Man må nesten regne med at naboene reagerer på sprenging i trappen uansett hvilken etasje man bor i 🤣.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Skrevet 31. oktober 2018 Å bo i leilighet med barn synes jeg går kjempefint! Det kommer jo selvfølgelig an på hvor stor leiligheten er, og planløsning. Min leilighet er 100 kvm og har veldig god planløsning. Ett stort bad med badekar, separert dusj og en wc og et bad med en egen wc. Uteplass på begge sider av leiligheten. Vaskerom. Tre soverom. Walkin til mitt rom. En Stue og en spisestue. Kjøkken med plass til lite spisebord. Ingen trafikk så og si her heller. Det er borettslag, noe som også har sine fordeler, så leilighet kan så absolutt være fint! 😊 Anonymkode: 95e1d...c93
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #8 Skrevet 31. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Går fint å bo i leilighet hvis den er stor nok. Eget rom til alle, flere «soner» å oppholde seg i, f.eks. stue og loftsstue. Har man i tillegg to bad og en romslig terrasse så er det supert å bo i leilighet. Anonymkode: 907eb...dca Det der er ikke noe leilighet, det er jo et hus😂 TS, det går da fint an å bo i leilighet i en periode. Mine tips er å ha en terrasse/veranda eller nærhet til uteplass/lekeplass. Det er gull! Bo lavt i etasje så det ikke bæring opp og ned av utstyr, barn og varer. Vi bor på 70 kvm med to soverom og to barn. 4 etasje og ingen balkong (stort savn!). Vi drømmer om rekkehus/enebolig med hage og større plass, men vi lider absolutt ingen nød her vi bor. Det jeg savner aller mest fra å bo i rekkehus er å kunne sette døra oppe og la ungene løpe inn og ut hele dagen, og samtidig ha et overblikk over hvor de befinner seg. Men mange unger vokser opp på mye mindre plass og det er virkelig ingen fare. Så lenge det er nok kjærlighet i hjemmet, så klarer man seg med det man har Anonymkode: c73e7...8cf
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #9 Skrevet 31. oktober 2018 7 timer siden, Superdolly skrev: Man må nesten regne med at naboene reagerer på sprenging i trappen uansett hvilken etasje man bor i 🤣. Ja, selvfølgelig. 😄 Selv er jeg snart klar til å sprenge autocorect'en i lufta.... Anonymkode: b8228...e01
Himmel og hav Skrevet 31. oktober 2018 #10 Skrevet 31. oktober 2018 Det går selvfølgelig fint å bo i leilighet med barn, men det er annerledes enn å bo i enebolig. Bl.a. må ungene lære seg å ta hensyn til naboer, men det er jo ingen umulig oppgave.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Vi bor 2 voksne og 2 barn på 100 kvm, 5 roms leilighet. 2 bad. Heis. Stor lekeplass utenfor, alltid masse unger. Ingen trafikk. 2 km fra Oslo sentrum. Rolig og fantastisk. Aldri mere enebolig. Anonymkode: 64793...968
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 En voksen og tre barn på 75m2. Barna har hvert sitt rom og jeg sover i stua. Går fint, savner hus. Men det er det jeg har råd til i Oslo. Hadde jeg ikke bodd i Oslo kunne jeg fått et fint hus for det denne leiligheten koster. Anonymkode: 4931c...008
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #13 Skrevet 1. november 2018 Jeg bor på 74 kvadrat med ett barn, sentralt i Oslo. Funker veldig fint! Masse hyggelige naboer og unger rundt, og vi trenger ikke mer plass (man lærer seg å rydde unna det man ikke trenger!). Anonymkode: 14ea0...3e3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #14 Skrevet 1. november 2018 Bor i leilighet på 140 m2 sentralt i Oslo, to bad, tre soverom, kjempestort kjøkken, to stuer og to balkonger. Ville ikke byttet med noen 👍🏻 Anonymkode: c5da5...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå