Gå til innhold

Hvor lang matpause har deres 6.klassinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det kutte ned fra 30 min. til 20 min. og 6.klassingen blir ikke ferdig med å spise på den tiden...Er ikke 20 min. for lite? Er vel ikke noe alright å kaste i seg maten heller?

Anonymkode: 7aebd...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 min her også. Holder for mine barn (3 og 6 trinn)

Anonymkode: 7946a...0e8

Skrevet

20 min her. Rekker fint å spise 2 brødskiver og en frukt/gulrot

Skrevet

De har 30 min, men sitter jo ikke å spiser så lenge. De har 15-20 min til å spise, så må de ut i 10 min.

Anonymkode: e9dc1...bf6

Skrevet

20 min. Trenger ikke mer tid for å spise 2 skiver/knekkebrød og evt en frukt. 

Anonymkode: 07409...02f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her har det kutte ned fra 30 min. til 20 min. og 6.klassingen blir ikke ferdig med å spise på den tiden...Er ikke 20 min. for lite? Er vel ikke noe alright å kaste i seg maten heller?

Her har de 40 minutt men her får elevene varm mat hver dag. Tar litt lengre tid da.

Skrevet

25 minutter, med unntak av en eller to som vel ikke hadde blitt ferdige om de så hadde en time, er alle ferdige, de fleste i god tid også. 

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg mener å huske vi hadde ti minutter?

Anonymkode: 683c8...d45

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener å huske vi hadde ti minutter?

Anonymkode: 683c8...d45

Hadde dere ikke storefri? Det hadde vi i hvertfall, og det var en halvtime hvis jeg ikke husker helt feil

Anonymkode: b18c5...e14

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde dere ikke storefri? Det hadde vi i hvertfall, og det var en halvtime hvis jeg ikke husker helt feil

Anonymkode: b18c5...e14

Det hadde vi også, men vi fikk ikke sitte inne og spise hele den tiden. Storefri var en halvtime. Vi fikk som regel begynne å spise litt før det ringte ut, og så hadde vi vel ti, femten minutter før vi måtte ut. Og da skulle alle gå ut, og klasserommene ble låst. På ungdomsskolen fikk vi fem minutter til å spise før vi måtte ut, husker jeg.

Mine barn har 45 minutter storefri, men de får ikke sitte inne i 45 minutter. Etter 25 minutter må alle ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...