Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Og når begynte de å bruke renseprodukter for huden? Er bare nysgjerrig 😉 Her er 12-åringen på full fart inn i puberteten. Han har plutselig dratt litt på lengden (168 cm), ser mer ut som en ungdom, kviser på nesa og litt ellers, litt hår under armene, og i hver setning høres det at stemmen er i ferd med og endres. De andre gutta på 7. trinn ser mye yngre ut, og han synes dette er flaut. Foreløpig nekter han allikevel å bruke renseprodukter. Anonymkode: d173b...692
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Sånn var min også, over 170 da han gikk siste året på barneskolen. Jeg kjøpte basiron først, men han har best utbytte av epiduo. Bioterm deo har typene som varer lenge, de ble redningen her. Dessverre er han ikke så bevisst på egen hygiene, så det ble mye mas fra min side. Nå er han 14 og stemmeskiftet er over. En del kviser ennå. Anonymkode: f76e8...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå