Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Blir helt satt ut... Anonymkode: 6e38a...dbd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 Det er veldig mange som gir gode og utfyllende svar her inne, også dessverre en del som oppfører seg som 13-åringer som ikke har lært seg nettvett. Jeg er ganske sikker på at de som slenger dritt her inne ikke ville gjort det ansikt til ansikt (heldigvis!). Skulle gjerne sett at de kunne la være på nett, også. Anonymkode: b54a4...e23
Tante Hufsa Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg tror du tar feil, jeg tror ikke de er så mange. De er i mindretall, takk og lov. Jeg synes det er utrolig mange rause hyggelige damer her inne jeg. Som tar seg tid og gir gode svar. Er ikke så aktiv her selv men leser endel, stort sett synes jeg det er mye fine folk her.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Enig med tante Hufsa. Jeg tror det er noen få som kaster ut eder og galle. De aller fleste gi flotte og greie svar.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, Tante Hufsa skrev: Jeg tror du tar feil, jeg tror ikke de er så mange. De er i mindretall, takk og lov. Jeg synes det er utrolig mange rause hyggelige damer her inne jeg. Som tar seg tid og gir gode svar. Er ikke så aktiv her selv men leser endel, stort sett synes jeg det er mye fine folk her. Jeg er enig med deg. Men jeg mener og at hi i tråder som uttarter seg, noen ganger selv legger opp til de svarene hun/han får Anonymkode: bb7ee...c6c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med deg. Men jeg mener og at hi i tråder som uttarter seg, noen ganger selv legger opp til de svarene hun/han får Anonymkode: bb7ee...c6c Enig i dette. Ofte ser jeg at hi kan angripe svar som ikke er slik hun/han ønsker, i stedet for å takke for at folk faktisk tar seg tid til å skrive gjennomtenkte svar. Ellers er det mange gode råd og mye støtte å få her inne hvis man bare selv viser høflighet og folkeskikk. Anonymkode: 18145...c73
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 3 timer siden, Kari Mari skrev: Enig med tante Hufsa. Jeg tror det er noen få som kaster ut eder og galle. De aller fleste gi flotte og greie svar. Bra!🙂 Anonymkode: 6e38a...dbd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Kan du komme med noen eksempler, hi? Anonymkode: 45db0...24c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Kjære hi. Du kan lett løse dette, så du slipper å være så oppgitt. Det er rett og slett slik at det er helt frivillig å komme hit. Helt sant! Så om vi er så fæle, kan du altså uten videre slippe oss ved å ta noen andre valg enn du har gjort til nå. Genialt, hva? ...og du? Sånne som lager tråder som dette er ikke akkurat noe hyggelig tilskudd til et forum de heller... Anonymkode: 49d7c...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå