Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg var innom Obs i dag for å handle. Litt småstressa med minste på slep. Da jeg gikk forbi en hylle kjente jeg at det ble kaldt på låret og vips, der hadde jeansen fått en stygg rift. Ved nærmere ettersyn sto en metalldeler litt ut fra hyllen og jeg hadde sneiet borti. Bukser til 1500kr. Utrolig kjipt! Hva ville du gjort? Anonymkode: 98322...28f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Ingenting. Anonymkode: 7497e...eda
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Skiftet bukse og reparert flengen. Anonymkode: 0fb95...8df
Himmel og hav Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Tenkt at det var noe dritt, og reparert buksa. Tenker du at butikken bør erstatte den?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 Prøvd å reparere den. Anonymkode: 810b6...003
the amazing spidermamma Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg hadde aldri tenkt at det var butikken sin skyld, men hvis denne kanten var skarp, sånn at det kunne være farlig, ville jeg nok ha gjort butikken oppmerksom på det.
Petra Prøvedukke Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg hadde aldri tenkt at det var butikken sin skyld, men hvis denne kanten var skarp, sånn at det kunne være farlig, ville jeg nok ha gjort butikken oppmerksom på det. Dette. ☝️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå