Gå til innhold

Uhell i butikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom Obs i dag for å handle. Litt småstressa med minste på slep. Da jeg gikk forbi en hylle kjente jeg at det ble kaldt på låret og vips, der hadde jeansen fått en stygg rift. Ved nærmere ettersyn sto en metalldeler litt ut fra hyllen og jeg hadde sneiet borti. Bukser til 1500kr. Utrolig kjipt! Hva ville du gjort? 

Anonymkode: 98322...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 7497e...eda

Skrevet

Skiftet bukse og reparert flengen.

Anonymkode: 0fb95...8df

Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 4501f...0e5

Skrevet

Tenkt at det var noe dritt, og reparert buksa.  Tenker du at butikken bør erstatte den?

Skrevet

Prøvd å reparere den.

Anonymkode: 810b6...003

Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt at det var butikken sin skyld, men hvis denne kanten var skarp, sånn at det kunne være farlig, ville jeg nok ha gjort butikken oppmerksom på det. 

Skrevet
5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg hadde aldri tenkt at det var butikken sin skyld, men hvis denne kanten var skarp, sånn at det kunne være farlig, ville jeg nok ha gjort butikken oppmerksom på det. 

Dette. ☝️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...