Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 ...er damer som ikke klarer å få seg en kjæreste og blir bitre. Noen blir også lespiske feminister. Anonymkode: 0bdda...fc8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: ...er damer som ikke klarer å få seg en kjæreste og blir bitre. Noen blir også lespiske feminister. Anonymkode: 0bdda...fc8 lespisk?? Anonymkode: d31da...e4e
Det var en gang et menneske Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Når det er opplagt forsøk på provokasjon, er det ikke verdt å bite på kroken. Gå i tenkeboksen igjen, og finn ut hvordan du kan formulere deg en annen gang du vil trolle.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: lespisk?? Anonymkode: d31da...e4e ...det er sikkert forsøk på fransk "le pisk". Hi liker pisk på egen bak. Anonymkode: c4304...645
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 Incels er ikke kjønnsspesifikt og gjelder både damer og menn. Anonymkode: ac1b1...d61
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 Deg med Aspergers-innlegget? Anonymkode: c1ab5...d4e
the amazing spidermamma Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Men hvis dette er logikken, så er vel alle incels egentlig homofile? De liker jo ikke damer. Eller - de får seg vel i hvert fall ikke dame, og så blir de sinte fordi ingen vil ha dem, bare fordi de hater damer. Vanskelig, det der.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Deg med Aspergers-innlegget? Anonymkode: c1ab5...d4e Eh, nei. Anonymkode: 0bdda...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå