Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Hallo! Hvordan kan jeg finne ut om min kvinnelige lege er singel? Jeg er selv kvinne, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem... Vi har kjempe god kjemi, så er litt nysgjerrig på henne. Ts Anonymkode: 04607...7c5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Hallo! Hvordan kan jeg finne ut om min kvinnelige lege er singel? Jeg er selv kvinne, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem... Vi har kjempe god kjemi, så er litt nysgjerrig på henne. Ts Anonymkode: 04607...7c5 Er det deg med fastlege-fetish? Anonymkode: b4609...c9f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det deg med fastlege-fetish? Anonymkode: b4609...c9f Er nok samme person igjen, ja. Anonymkode: e96bd...291
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg har kjempegod kjemi med mange av pasientene, men en pasient er og blir en pasient! Kunne aldri blitt tiltrukket av en pasient! Anonymkode: de863...8ba
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #6 Skrevet 29. oktober 2018 Gi deg nå, hi. Dette begynner mer og mer å ligne stalking. Anonymkode: 3fdc9...f89
Gjest Marihønne Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 Vet ikke om det er lov for leger å bli sammen med sine pasienter? Leger går jo automatisk i en autoritets posisjon i forhold til sine pasienter.. Hvis det i tillegg er fastlege kommer jo hele taushetsplikt aspektet og at legen er nødt til å holde seg profesjonell som en del av jobben.. dette innebærer vell at han/hun ikke kan sjekke opp pasienter i jobbsammenheng.. Har hørt om leger som har mistet sin legelisens ved at de har startet forhold til pasienter..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Men hun behandler ikke meg fast da. Jeg ser på hun kun som en "venn". En jeg vil prøve å ha jentesex med. Ikke noe annet. Hun er bare så hot. Ts Anonymkode: 04607...7c5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #9 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Marihønne skrev: Vet ikke om det er lov for leger å bli sammen med sine pasienter? Leger går jo automatisk i en autoritets posisjon i forhold til sine pasienter.. Hvis det i tillegg er fastlege kommer jo hele taushetsplikt aspektet og at legen er nødt til å holde seg profesjonell som en del av jobben.. dette innebærer vell at han/hun ikke kan sjekke opp pasienter i jobbsammenheng.. Har hørt om leger som har mistet sin legelisens ved at de har startet forhold til pasienter.. Leser du i det hele tatt noe i tråden før du svarer? Dette er jo bare vas og antakelser. Anonymkode: 0929b...d1a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #10 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men hun behandler ikke meg fast da. Jeg ser på hun kun som en "venn". En jeg vil prøve å ha jentesex med. Ikke noe annet. Hun er bare så hot. Ts Anonymkode: 04607...7c5 Men hun er jo ikke din "venn", men din lege. Nå har jeg vært borte fra forumet i noen dager, og det første innlegget jeg ser er ditt hi, samme gærne stalker pasienten. Stakkars legen din Anonymkode: b9514...d0d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #11 Skrevet 29. oktober 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leser du i det hele tatt noe i tråden før du svarer? Dette er jo bare vas og antakelser. Anonymkode: 0929b...d1a Hva er vas og antageser i innlegget til Marihønne? Anonymkode: b9514...d0d
Gjest Marihønne Skrevet 29. oktober 2018 #12 Skrevet 29. oktober 2018 49 minutes ago, Anonym bruker said: Leser du i det hele tatt noe i tråden før du svarer? Dette er jo bare vas og antakelser. Anonymkode: 0929b...d1a Hva var vas og antagelser med mitt innlegg? Hele diskusjonen handler jo om en person som ønsker å danne et intimt forhold til en lege... Selv om jeg tror HI hovedsakelig lager det innlegget i et forsøk på å trolle med tanke på hvordan hun formulerer seg så er det jo ganske viktig å merke seg at legen mest sannsynlig ikke kan gjøre noe annet enn å være profesjonell i sin behandling av pasienter og derfor burde kanskje HI finne et annet sted å "sjekke opp" noen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #13 Skrevet 29. oktober 2018 1 minutt siden, Marihønne skrev: Hva var vas og antagelser med mitt innlegg? Hele diskusjonen handler jo om en person som ønsker å danne et intimt forhold til en lege... Selv om jeg tror HI hovedsakelig lager det innlegget i et forsøk på å trolle med tanke på hvordan hun formulerer seg så er det jo ganske viktig å merke seg at legen mest sannsynlig ikke kan gjøre noe annet enn å være profesjonell i sin behandling av pasienter og derfor burde kanskje HI finne et annet sted å "sjekke opp" noen. Du skriver at for fastleger kommer "taushetspliktaspektet" og det at legen er nødt til å forholde seg profesjonell inn i bildet. Mener du at dette ikke gjelder for andre leger? Anonymkode: e96bd...291
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #14 Skrevet 29. oktober 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hun er jo ikke din "venn", men din lege. Nå har jeg vært borte fra forumet i noen dager, og det første innlegget jeg ser er ditt hi, samme gærne stalker pasienten. Stakkars legen din Anonymkode: b9514...d0d Samme gamle? Har aldri skrevet om dette tidligere. Og nei, hun er IKKE min lege og IKKE min venn. Jeg ble bare nysgjerrig på henne, ikke noe mer. Kunne tenkte meg å prøve sex med henne, "som venn/venninne". Ts Anonymkode: 04607...7c5
Gjest Marihønne Skrevet 29. oktober 2018 #15 Skrevet 29. oktober 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Du skriver at for fastleger kommer "taushetspliktaspektet" og det at legen er nødt til å forholde seg profesjonell inn i bildet. Mener du at dette ikke gjelder for andre leger? Anonymkode: e96bd...291 Selvfølgelig gjelder det for alle leger, men en fastlege har jo som regel bedre kjennskap til deg og kanskje en lege du har hatt over lengre tid som du har dannet en "kjemi" med.. nå viste ikke jeg om HI hadde denne legen som fastlege eller ikke før jeg kommenterte. Selvfølgelig har alle leger taushetsplikt, men det blir jo automatisk litt annerledes når det er en lege som har god kjennskap til deg og behandler deg fast.
*Miss Marple* Skrevet 29. oktober 2018 #16 Skrevet 29. oktober 2018 Du får søke i singel-lege-registeret.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #17 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Marihønne skrev: Selvfølgelig gjelder det for alle leger, men en fastlege har jo som regel bedre kjennskap til deg og kanskje en lege du har hatt over lengre tid som du har dannet en "kjemi" med.. nå viste ikke jeg om HI hadde denne legen som fastlege eller ikke før jeg kommenterte. Selvfølgelig har alle leger taushetsplikt, men det blir jo automatisk litt annerledes når det er en lege som har god kjennskap til deg og behandler deg fast. Nei, overhodet ikke, faktisk. Anonymkode: e96bd...291
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #18 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samme gamle? Har aldri skrevet om dette tidligere. Og nei, hun er IKKE min lege og IKKE min venn. Jeg ble bare nysgjerrig på henne, ikke noe mer. Kunne tenkte meg å prøve sex med henne, "som venn/venninne". Ts Anonymkode: 04607...7c5 Ikke din lege? Så hva er da meningen med overskriften din? Anonymkode: e96bd...291
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #19 Skrevet 29. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme gamle? Har aldri skrevet om dette tidligere. Og nei, hun er IKKE min lege og IKKE min venn. Jeg ble bare nysgjerrig på henne, ikke noe mer. Kunne tenkte meg å prøve sex med henne, "som venn/venninne". Ts Anonymkode: 04607...7c5 Er hun ikke din lege? 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan kan jeg finne ut om min kvinnelige lege er singel? Merkelig at du skriver dette da.......... Klarer du ikke å holde rede på hva du skriver hi? Det er jo ingen tvil om du er den samme har skrevet innlegg etter innlegg her inne om dette Anonymkode: b9514...d0d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #20 Skrevet 29. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme gamle? Har aldri skrevet om dette tidligere. Og nei, hun er IKKE min lege og IKKE min venn. Jeg ble bare nysgjerrig på henne, ikke noe mer. Kunne tenkte meg å prøve sex med henne, "som venn/venninne". Ts Anonymkode: 04607...7c5 Jeg skrev ikke samme gamle, men samme gærne. Det er to helt forskjellige ting Anonymkode: b9514...d0d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #21 Skrevet 29. oktober 2018 Ser det ble litt skrivefeil tidligere i dag. Var litt rask. Men har nå klart å finne ut at hun er singel. Jippi! Takket være flotte kolleger. Takk for gode og dårlige svar dere! Anonymkode: 04607...7c5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #22 Skrevet 29. oktober 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser det ble litt skrivefeil tidligere i dag. Var litt rask. Men har nå klart å finne ut at hun er singel. Jippi! Takket være flotte kolleger. Takk for gode og dårlige svar dere! Anonymkode: 04607...7c5 Hva har du tenkt til å gjøre nå da? Bekjenne din brennende kjærlighet? Anonymkode: b9514...d0d
gale damen Skrevet 30. oktober 2018 #23 Skrevet 30. oktober 2018 Det kan da virkelig ikke være så vanlig å stalke legen sin som det forumet vitnet om i det siste !?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #24 Skrevet 30. oktober 2018 16 timer siden, Marihønne skrev: Selvfølgelig gjelder det for alle leger, men en fastlege har jo som regel bedre kjennskap til deg og kanskje en lege du har hatt over lengre tid som du har dannet en "kjemi" med.. nå viste ikke jeg om HI hadde denne legen som fastlege eller ikke før jeg kommenterte. Selvfølgelig har alle leger taushetsplikt, men det blir jo automatisk litt annerledes når det er en lege som har god kjennskap til deg og behandler deg fast. Nei, det gjør det faktisk ikke. Du er helt på viddene her. Anonymkode: 0929b...d1a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #25 Skrevet 30. oktober 2018 Okei, bare stalk henne så mye du orker. Men kan du slutte å skrive innlegg etter innlegg om det? Vi bryr oss ikke! Anonymkode: 3fdc9...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå