Gå til innhold

Overnatting


Siwwa

Anbefalte innlegg

Hei..jeg har en kjæreste som har to barn...den eldste på 17.hun har hatt kjæreste i 2 år,og siden hun var 16 har han overnattet så å si hver helg. Fra lørdag til søndag stort sett.noe jeg ikke liker,for jeg syns vi aldri er alene med ungene.barnefar er uenig med meg og syns dette er normalt.hver helg....er det det?er jeg vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fint at barn og kjærester ønsker å være hjemme i helgen, det er et privilegium å ha ungdom og deres venner i huset i dagevis og du vil få det mye bedre om du innser dette, selv om ikke du selv har barn i denne aldersgruppen eller i det hele tatt. Det  bør du jobbe for. Ellers har dere ingen framtid. Det er ikke alenetid som er målet for et godt liv for foreldre til ungdommer,  det er å få lov å faktisk delta mest mulig i deres liv i denne frigjøringsfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😁syns at hver helg med overnatting er for mye bare...vi er aldri alene med ungene.så har jenta heller ikke noe annet liv...aldri venninner på besøk..kun gutten.å jeg syns hun er altfor avhengig.  Hva når det blir og om det blir slutt....da har hun ingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siwwa skrev:

Takk for svar😁syns at hver helg med overnatting er for mye bare...vi er aldri alene med ungene.så har jenta heller ikke noe annet liv...aldri venninner på besøk..kun gutten.å jeg syns hun er altfor avhengig.  Hva når det blir og om det blir slutt....da har hun ingen..

Tror du dét blir bedre av at hun ikke kan ha kjæresten på besøk? Oppfordre henne til å være sammen med andre, men ikke nekt henne å ha kjæresten der. 

Anonymkode: 9aaaa...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Synes ikke det er greit med overnatting hver helg. Blir fort utrolig slitsomt å ha gjester hver helg. Er jo bedre att hun er hjemme enn att hun ligger i ei grøft en plass drita, men det må jo være lov å ha grenser også. Blir fort litt den følelsen av att du alltid må liste deg på tå for å ikke vekke beøsøket om morningen osv: 

Jeg personlig hadde ikke latt mitt barn ha overnatting hver helg uavhengig om det er av kjæresten eller venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Men faren mener dette er normalt...derfor blir d diskusjon hver gang. Greit å overnatte iblant.men trenger ikke skje hver gang man er hos faren.åja...det er bedre enn at ho driver å fester å styrer...men d går vel an å være alene vi 4 for d.når ho er hos mora bor ho til kjæresten hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...