Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Legger samtidig, skrivefeil får å se hva som hende Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Prøv hegnar.no Anonymkode: 20eb7...3fe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Prøv hegnar.no Anonymkode: 20eb7...3fe hegnar.no? Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: hegnar.no? Anonymkode: 1b477...8a4 Ja. Er du misfornøyd, så gå videre og prøv et annet forum. Som feks Hegnar.no. Var det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: b9657...476
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Er du misfornøyd, så gå videre og prøv et annet forum. Som feks Hegnar.no. Var det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: b9657...476 Mener du at hegnar.no er et alternativ til dette forumet? Ikke tenkt på men kanskje de er smartere der? Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #6 Skrevet 30. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Mener du at hegnar.no er et alternativ til dette forumet? Ikke tenkt på men kanskje de er smartere der? Anonymkode: 1b477...8a4 Om de er smartere tviler jeg sterkt på, men det er mindre hormoner ute å går og flere menn. Det er dog masse sladder og rykter der. Morsomt til tider. Anonymkode: b9657...476
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #7 Skrevet 30. oktober 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Om de er smartere tviler jeg sterkt på, men det er mindre hormoner ute å går og flere menn. Det er dog masse sladder og rykter der. Morsomt til tider. Anonymkode: b9657...476 Takk - skal sjekke ut eller inn! Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Freak.no kan også anbefales. De er stort sett ganske så hyggelige i svarene sine i motsetning til her hvor det rakkes ned på folk over en lav sko. Anonymkode: 14a91...6f8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Freak.no kan også anbefales. De er stort sett ganske så hyggelige i svarene sine i motsetning til her hvor det rakkes ned på folk over en lav sko. Anonymkode: 14a91...6f8 Takk, det skal jeg ihvertfall sjekke. Vet du noe om årsaken til at de er hyggeligere i svarene sine i motsetning til her inne? Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2018 #10 Skrevet 30. oktober 2018 46 minutes ago, Anonym bruker said: Takk, det skal jeg ihvertfall sjekke. Vet du noe om årsaken til at de er hyggeligere i svarene sine i motsetning til her inne? Anonymkode: 1b477...8a4 Du kan også prøve doktoronline.no og kvinneguiden.no Anonymkode: 20eb7...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #11 Skrevet 31. oktober 2018 Helt enig. Drittforum. Forumenes svar på danskebåten og norske rednecks. Hverken privat, i familiesammenheng eller på arbeidsplassen har jeg møtt holdninger jeg ser her. Anonymkode: 1e071...a47
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #12 Skrevet 31. oktober 2018 På 29.10.2018 den 0.40, Anonym bruker skrev: Legger samtidig, skrivefeil får å se hva som hende Anonymkode: 1b477...8a4 Og ditt innlegg hever det betraktelig......... Anonymkode: 52032...dcf
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #13 Skrevet 31. oktober 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Drittforum. Forumenes svar på danskebåten og norske rednecks. Hverken privat, i familiesammenheng eller på arbeidsplassen har jeg møtt holdninger jeg ser her. Anonymkode: 1e071...a47 Dette er jeg helt enig i! Kunne ikke ha sagt det bedre selv! Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2018 #14 Skrevet 31. oktober 2018 11 hours ago, Anonym bruker said: Helt enig. Drittforum. Forumenes svar på danskebåten og norske rednecks. Hverken privat, i familiesammenheng eller på arbeidsplassen har jeg møtt holdninger jeg ser her. Anonymkode: 1e071...a47 Dette er er ildrødt forum. Kuppet av virkelighetsfjerne feminster fra SV og Rødt. Anonymkode: 20eb7...3fe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #15 Skrevet 1. november 2018 Men tre dager etter dere begynte å gnæge i denne tråden (som ellers knapt noen har giddet å ta i) er dere fortsatt her. Snodig, gitt. Anonymkode: 3ea41...f75
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #16 Skrevet 1. november 2018 De som lager dårlig stemning her inne, er hi og hennes (hans?) likemenn. Jeg syns folk her inne er stort sett greie. At du bare får «drittsvar» hi - kan det ha noe å gjøre med holdningen din? Syns ikke akkurat du virker som en solstråle. Anonymkode: 0d3c8...9c3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2018 #17 Skrevet 1. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: De som lager dårlig stemning her inne, er hi og hennes (hans?) likemenn. Jeg syns folk her inne er stort sett greie. At du bare får «drittsvar» hi - kan det ha noe å gjøre med holdningen din? Syns ikke akkurat du virker som en solstråle. Anonymkode: 0d3c8...9c3 Eller hi og alle hennes/hans forskjellige brukere Anonymkode: 52032...dcf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #18 Skrevet 2. november 2018 På 1. november 2018 den 0.23, Anonym bruker skrev: Dette er er ildrødt forum. Kuppet av virkelighetsfjerne feminster fra SV og Rødt. Anonymkode: 20eb7...3fe Da er det årsaken til at jeg må pelle meg bort herfra. Har vært bortreist og ikke hatt tid til å sjekke andre forum, og jeg noterer meg at til og med det er kommentert. Det er altså kommentert at jeg svarer denne tråden som jeg selv har opprettet. Ja, jeg følger tråden og kan følge den så lenge jeg ønsker å følge den. Jeg er her inne kanskje 2 ganger i uka og alle gangene opplever jeg å lese setninger som #troll# eller liknende til Hi. Det er jo dere andre som er trollene som besvarer tråder på denne måten. Andre får kun svar på skrivefeil, som om det betyr noe. Jeg skal sjekke Hegnar, og selv om jeg gjør det, betyr ikke det at jeg ikke kommer til å følge denne tråden. Muligens jeg sender tips til Hegnar til og med, om hvor #sykt# dette forumet er. Anonymkode: 1b477...8a4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er det årsaken til at jeg må pelle meg bort herfra. Har vært bortreist og ikke hatt tid til å sjekke andre forum, og jeg noterer meg at til og med det er kommentert. Det er altså kommentert at jeg svarer denne tråden som jeg selv har opprettet. Ja, jeg følger tråden og kan følge den så lenge jeg ønsker å følge den. Jeg er her inne kanskje 2 ganger i uka og alle gangene opplever jeg å lese setninger som #troll# eller liknende til Hi. Det er jo dere andre som er trollene som besvarer tråder på denne måten. Andre får kun svar på skrivefeil, som om det betyr noe. Jeg skal sjekke Hegnar, og selv om jeg gjør det, betyr ikke det at jeg ikke kommer til å følge denne tråden. Muligens jeg sender tips til Hegnar til og med, om hvor #sykt# dette forumet er. Anonymkode: 1b477...8a4 Husk foliehatten din når du går da Anonymkode: 52032...dcf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 19 minutes ago, Anonym bruker said: Da er det årsaken til at jeg må pelle meg bort herfra. Har vært bortreist og ikke hatt tid til å sjekke andre forum, og jeg noterer meg at til og med det er kommentert. Det er altså kommentert at jeg svarer denne tråden som jeg selv har opprettet. Ja, jeg følger tråden og kan følge den så lenge jeg ønsker å følge den. Jeg er her inne kanskje 2 ganger i uka og alle gangene opplever jeg å lese setninger som #troll# eller liknende til Hi. Det er jo dere andre som er trollene som besvarer tråder på denne måten. Andre får kun svar på skrivefeil, som om det betyr noe. Jeg skal sjekke Hegnar, og selv om jeg gjør det, betyr ikke det at jeg ikke kommer til å følge denne tråden. Muligens jeg sender tips til Hegnar til og med, om hvor #sykt# dette forumet er. Anonymkode: 1b477...8a4 Lykke til, og vel hjem. Anonymkode: 20eb7...3fe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2018 #21 Skrevet 2. november 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er det årsaken til at jeg må pelle meg bort herfra. Har vært bortreist og ikke hatt tid til å sjekke andre forum, og jeg noterer meg at til og med det er kommentert. Det er altså kommentert at jeg svarer denne tråden som jeg selv har opprettet. Ja, jeg følger tråden og kan følge den så lenge jeg ønsker å følge den. Jeg er her inne kanskje 2 ganger i uka og alle gangene opplever jeg å lese setninger som #troll# eller liknende til Hi. Det er jo dere andre som er trollene som besvarer tråder på denne måten. Andre får kun svar på skrivefeil, som om det betyr noe. Jeg skal sjekke Hegnar, og selv om jeg gjør det, betyr ikke det at jeg ikke kommer til å følge denne tråden. Muligens jeg sender tips til Hegnar til og med, om hvor #sykt# dette forumet er. Anonymkode: 1b477...8a4 Ikke skap deg. Du krabber fram fra steinen din stadig vekk. To ganger i uka... 🤣🤣 Du funker nok ikke på Hegnar heller, bare til info. Men da kan du jo spre gørr der en stund. Anonymkode: 3ea41...f75
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #22 Skrevet 3. november 2018 På hegnar.no er det ihvertfall ikke mange sosialister. Anonymkode: 20eb7...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #23 Skrevet 3. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er det årsaken til at jeg må pelle meg bort herfra. Har vært bortreist og ikke hatt tid til å sjekke andre forum, og jeg noterer meg at til og med det er kommentert. Det er altså kommentert at jeg svarer denne tråden som jeg selv har opprettet. Ja, jeg følger tråden og kan følge den så lenge jeg ønsker å følge den. Jeg er her inne kanskje 2 ganger i uka og alle gangene opplever jeg å lese setninger som #troll# eller liknende til Hi. Det er jo dere andre som er trollene som besvarer tråder på denne måten. Andre får kun svar på skrivefeil, som om det betyr noe. Jeg skal sjekke Hegnar, og selv om gjør det, betyr ikke det at jeg ikke kommer til å følge denne tråden. Muligens jeg sender tips til Hegnar til og med, om hvor #sykt# dette forumet er. Anonymkode: 1b477...8a4 Tror ikke du helt vet hva Troll betyr i denne sammenhengen 😂😂 Anonymkode: 6e724...2e5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2018 #24 Skrevet 3. november 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 6e724...2e5 Anonymkode: 1b477...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå