Gå til innhold

Dere som har tatt abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake? 

Jeg tok kirurgisk abort for 4 uker siden. Har de 2 siste ukene hatt murringer men ingen mens har kommet sett bort fra at jeg for 4 dager siden fikk en pitteliten blødning(var rosa, helt lyst og bare pittelitt) så var det over. Ifølge gammel syklus skulle jeg hatt mens igjen for 2 dager siden. Men ingen tante rød å spotte. 😛

Noen med erfaringer her? 

Anonymkode: 810db...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tok det ca 7-8 uker før jeg fikk tilbake mensen. De annefaler å ta en test etter 4 uker for å være 100 prosent sikre på at aborten var vellykket, så gjør det om du ikke alt har gjort det. 

Anonymkode: b6c9f...0fe

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her tok det ca 7-8 uker før jeg fikk tilbake mensen. De annefaler å ta en test etter 4 uker for å være 100 prosent sikre på at aborten var vellykket, så gjør det om du ikke alt har gjort det. 

Anonymkode: b6c9f...0fe

Men kan ikke hcg sitte i lengre enn 4 uker? Eller skal testen være negativ da?  Stusset litt når de sa man skal ta test etter 4 uker da jeg har hørt man enda kan ha HCG 🧐

Hadde du smerter/murringer slik som jeg har? 

Hi

Gjest Marihønne
Skrevet
40 minutes ago, Anonym bruker said:

Men kan ikke hcg sitte i lengre enn 4 uker? Eller skal testen være negativ da?  Stusset litt når de sa man skal ta test etter 4 uker da jeg har hørt man enda kan ha HCG 🧐

Hadde du smerter/murringer slik som jeg har? 

Hi

Tror de sjekker om HCG verdiene dine synker eller går oppover.. det er mest sannsynlig fortsatt hcg verdier i kroppen din, men disse synker nå som det ikke er tegn til noe foster lenger :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...