Gå til innhold

Antiklimaks etter positiv test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lyst på barn nr tre i ett år nå, men mannen har vert usikker fram til i sommer da han plutselig fant ut at dette var noe han hadde lyst til allikevel 😊 Sluttet på prevensjon i august og plutselig nå, i pp2, etter to dager der jeg var sikker på at mensen var på vei, fikk jeg helt uventet positiv test 😁

Mannen tror ikke på det da😂 Han var slik med de andre to også, han må ha en ny positiv test om et par dager for at det skal synke skikkelig inn.

Så sitter jeg her da, men en vantro mann og en hemmelighet jeg ikke kan dele med noen. Føler det er et skikkelig antiklimaks rett og slett, en så enormt viktig ting har skjedd, men livet må fortsette akkurat likt som det var i går. Flere som syns det er antiklimaks etter positiv test?

Anonymkode: 07096...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) Det er ganske sykt det med at man skal omgås venner og familie som om ingenting har skjedd ja 😅 Man sitter på en så stor og spennende nyhet 👏🏻 Barn nr 3 på vei her også, 5+3 Idag. Har ikke fortalt noe til noen ennå, denne gangen tror jeg vi skal holde det hemmelig for alle frem til nærmer uke 12, jeg synes det er litt godt å holde det for oss selv inntil videre 😊

Anonymkode: 84eaf...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til nærmeste familie og venner den samme dagen vi fikk positiv test med begge svangerskapene :) Mannen klarer ikke å holde på hemmeligheten, så da bare fortalte vi det fremfor å prøve å skjule det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg fikk lov til det. Har så veldig lyst å dele det med noen, men han vil ikke så jeg må jo respektere det. Men han tror jo ikke helt på det selv enda heller, så føler meg litt alene akkurat nå.

Ts

Anonymkode: 07096...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...