Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Hvor gjør dere av alt? Selv har jeg Rosendahl Grand Cru som brukes til hverdag og fest. Da bare varierer jeg med bordpynt og duker. Kunne egentlig tenkt meg et finservise, men selv om jeg bor i enebolig sliter jeg med plassen... Anonymkode: 267b5...05b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 På kjøkkenet har jeg et hverdagsservise fra Ikea I skjenken i spisestuen har jeg et finservise som vi fikk til bryllupet for 20 år siden, pluss 12 fintallerkner med julemotiv. Anonymkode: 2f4c0...d6c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Har et finservice jeg samlet på det meste av oppveksten. Er veldig glad for det. Det står i en skjenk i stuen. Hverdagstingene har jeg i kjøkkenskapene. Det er litt sammenrasket. Noe fikk vi i gaver og noe har jeg fått etter en venninne som flyttet osv. Anonymkode: e3dd4...949
Himmel og hav Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Hverdagsservise i kjøkkenskapet, de tre andre i skjenk og høyskap i stua.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har en skjenk og et vitrineskap på stua der jeg har finserviser, kakefat, glassasjetter og slikt. Har noe som jeg har samlet på selv og noe jeg har arvet, et til 6 personer, middag og kaffeservise til 8 personer og et til 12 personer, samt et middagsservise til 18 personer. Har to hjørneskap med glassdører i kjøkkeninnredningen der har jeg finere glass, glasskåler og slikt. På kjøkkenet har jeg også en skjenk med et servise som ikke er sånn finfint Juleserviset står i øverste hylle i noen av kjøkkenskapene. Bytter plass med hverdagsserviset til jul. Det vi bruker til daglig står i skapene på kjøkkenet. Anonymkode: ae28b...54a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Skjønner at jeg har dårlig planløsning. Føler at veggene i stua er fulle, uten skjenk og vitrineskap 😮 hi Anonymkode: 267b5...05b
Miamimom Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Har er stort vitrineskap med finserviser. Så har jeg flere hverdags i kjøkkenskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå