Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Her har hun kun hatt nyrebekkenbetennelser, men 7 mnd siden forrige runde og innleggelse. Etter undersøkelser er det ikke noe galt som gjør at hun hadde tre tette runder. Hun hadde da høy feber og oppkast. Nå de siste dagene veldig urolig og er veldig klar på at d gjør vondt når hun tisser. Nesten panisk. Urinveisinfeksjon ? Anonymkode: 0ea82...9e9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Det kan godt hende. Legevakt, med urinprøve. Anonymkode: e255e...439
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her har hun kun hatt nyrebekkenbetennelser, men 7 mnd siden forrige runde og innleggelse. Etter undersøkelser er det ikke noe galt som gjør at hun hadde tre tette runder. Hun hadde da høy feber og oppkast. Nå de siste dagene veldig urolig og er veldig klar på at d gjør vondt når hun tisser. Nesten panisk. Urinveisinfeksjon ? Anonymkode: 0ea82...9e9 Kan man få nyrebekkenbetennelse uten uvi? 🤔 Er ikke det en direkte konsekvens av nettopp uvi? Om hun har vondt når hun tisser må du nesten ta en urinprøve og få sjekket det snarest. Da vil hun kanskje unngå at det går så langt som til en nyrebekkenbetennelse... Anonymkode: a6142...5f1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan godt hende. Legevakt, med urinprøve. Anonymkode: e255e...439 Seriøst? Legevakt på grunn av mulig urinveisinfeksjon? Anonymkode: 5b2e1...831
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Legevakt på grunn av mulig urinveisinfeksjon? Anonymkode: 5b2e1...831 Ja, for å få startet med behandling så tidlig som mulig. Særlig mtp forhistorien. Anonymkode: 7de66...413
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Legevakt på grunn av mulig urinveisinfeksjon? Anonymkode: 5b2e1...831 Ja. Jeg gjør det. Det er ikke sikkert de får time hos legen i morgen. For lang tid med uvi er jo ikke bra. Jeg var på legevakta senest i går pga det. Da hadde jeg noe feber. Jeg har ikke følelse i blære/urinrør, derfor har jeg strips hjemme. Det siste kroppen trenger er at det går til nyrene. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar fra uvi til nyrebekkenbetennelse, men uansett har barnet hatt nyrebekkenbetennelse, det er ikke noe å utsette seg for. Anonymkode: e255e...439
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Har jo fått beskjed om å levere urinprøve når hun har feber, men var der for senest to to uker siden 😅 men da var det en halsinfeksjon og en god runde med medisin. Ser ikke tegn til sopp, sånn vi har opplevd tidligere utenpå. Men rart om det kommer to uker etter endt kur?? Har salve og lurer på om jeg skal smøre med den. Anonymkode: 0ea82...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå