Gå til innhold

"Det så kaldt ut" .. Pass på egne unger for f..!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Toneelise skrev:

Så du mener helt seriøst at hvis barna hans fryser skal de ikke få ha klær på for de kan bli skadet ? Det er iskaldt ute i dag og jeg forstår godt at han kommenterte hvis ungen din løp uten jakke ute om vinteren.

Iskaldt ute? 😂 Er jo ikke det! 

Anonymkode: caec4...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Iskaldt ute? 😂 Er jo ikke det! 

Anonymkode: caec4...400

Ehh jo det er det faktisk! Jobbet i barnehage å jeg fryser ekstremt selv med ull og tjukk vinterdress.

Anonymkode: 48bac...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Iskaldt ute? 😂 Er jo ikke det! 

Anonymkode: caec4...400

Her er det fem minus, og is på vannet. Så jo, det er iskaldt.

Anonymkode: c004d...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Eeee det er  jo en komentar....  ikke mer. Han frøs sikkert selv og derfor kommenterte han  oj det så kaldt ut.  Det var helt ikke sikkert ment som noe annet en det. 

Jeg tenker at når jeg leser slike innlegg som ditt HI  minner det meg på for et samfunn vi lever i.  Vi lever i et veldig kaldt samfunn hvor ingen skal vise noe omsorg i det hele tatt.  Bare det å hilse på  butikkpersonalet har jo folk sluttet med. 

For ca 3 uker siden  datt en liten jente rett uten for huset  der vi bor . Hun lå og gråt og hadde skrubbsår på kneet og på haken. Jeg fikk ikke gått ut med en gang for satt på do. Fikk gjort meg ferdig og kom meg ut.   Fikk stablet jenta på bena og hørte hvor hun bodde  siden jeg ikke kjente henne igjen. Hun fikk fortalt at hun var hos Bestemor, i mens jeg prøvde og lokalisere hvor bestemor  bodde kom moren til barnet og begynte å kjefte på meg for jeg blandet meg i hennes barneoppdragelse . Som jeg sa til henne at jeg blander meg ikke men din datter  har slått seg og blør fra skrubbsår både på haken og kneet og at jeg prøvde og  hjelpe henne hjem!

kanskje det var deg Hi? 

Anonymkode: d178d...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha følt deg truffet eller kritisert ? Hvorfor ellers bry seg om en slik kommentar.. 

Ellers kan jeg fortelle at 3-åringen titt og ofte sitter i ullundertøy til barnehagen. Og her er det kaldt. Han fryser antakelig en del. Men dette er en kamp jeg ikke tar, han nekter å kle på seg, og når turen bare går til bhg så får han fryse i fred. Hadde noen sagt kommentaren til oss ville jeg vært enig med fyren 

Anonymkode: 41d53...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ehh jo det er det faktisk! Jobbet i barnehage å jeg fryser ekstremt selv med ull og tjukk vinterdress.

Anonymkode: 48bac...fff

Det der blir litt i barnsligste laget, selv her inne! Det er ikke en temperatur i hele landet. Her jeg bor var det sju varmegrader i helga. Hos broren min var det nesten ned i -20 om natta. Iskaldt hos ham, ikke iskaldt hos meg.

Anonymkode: 1fac8...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2018 den 16.13, Anonym bruker skrev:

Vi stoppa på butikken idag og parkerte bokstavlig talt fem meter fra inngangen. Treåringen min løp inn i bare genser, vi hadde brukt lengre tid på å stå ute å kle på jakka enn det det tar å løpe inn på butikken uten. På vei ut av butikken møter vi en mann som ser på meg, uten å smile og ikke med noe glimt i øye, også sier han "Herregud det så kaldt ut". Littsmåsur virka han faktisk.

I bilen hans sitter da tre unger i baksetet, alle med svære vinterjakker på. Hadde jeg vært litt kjappere i huet hadde jeg fortalt han om hvilken risiko han utsette ungene for ved å ha så mye klær på dem i bilen og at det er større sannsynlighet for at de skader seg i en kollisjon enn at min fryser i hjel de tre sekundene det tok henne å løpe fra butikken og ut i bilen.

Skjønner ikke hvorfor jeg ble så irritert på dette kunne jo gått videre med livet og latt være å blåse ut frustrasjonen min her, men man kan da for fader feie for sin egen dør før man begynner å kritisere andre syns jeg.

Anonymkode: 1b09b...253

Det var da bare en kommentar i forbifarten, det får da være måte på hvor terte sensitiv man skal være

Anonymkode: 6892b...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått roet tankene litt idag og skjønner at jeg overdrev vanvittig. Måtte le litt for meg selv når jeg leste igjennom tråden, og spesielt tittelen på tråden kanskje. Litt flau nesten, nå 😶😆 HI 

Anonymkode: 1b09b...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...